- רדיו קול חי - -

משקיעים יותר בבית

אנשים רבים מעידים כי תקופת הקורונה עשתה להם רק טוב. למדו להכיר את המשפחה הגרעינית מקרוב, עשו חישוב מסלול מחדש, באופן גורף ניכרת השקעה גדולה יותר בבית, בעיצוב, חידוש, ריהוט, ובעיקר ניכר גידול משמעותי באחוז האנשים שפשוט למדו לבשל, או שדרגו משמעותית את היכולות שלהם. המסעדות נסגרו, אנשים ישבו בבית, ובאופן המתבקש, הפכו למאסטרים במטבח. מתכונים הוחלפו, חידושים נעשו, ותמונות של יצירות פאר קולינאריות, הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת הקורונה.

ערב שבועות הוא זמן מצוין להשקיע בתנור אפייה חדש שיהפוך את החיים במטבח להרבה יותר קלים וטעימים. כידוע, תנור אפייה הוא מכשיר משמעותי במטבח. גדולי השפים מדגישים כי הוא למעשה חלק בלתי נפרד מהצלחה של המתכון.

לקראת חג השבועות, בו פועל התנור במשך שעות עד ליצירת התפריט המושלם של עוגות, קישים, קינוחים ומאכלים חלביים טעימים, חשוב לוודא שניערך עם תנור אמין, איכותי, שעושה את העבודה באופן הטוב ביותר. השנה תפרגנו לעצמכם עם מאסטר אמיתי במטבח, שלא צריך להתפשר על הכנת ארוחה בשרית או חלבית, אלא בקלות לשלב את שתיהן: תנור Sauter בנוי בעיצוב חדשני ויוקרתי – הלכתי לשבת באישור המכון המדעי הטכנולוגי להלכה

תנור Sauter משולב דו תאי דגם SDO730 B/ W/ IX של 'אלקטרה' , בהכשר המכון המדעי הטכנולוגי בראשות הרב הלפרין, הוא התנור שיבטיח לך את התוצאה המושלמת לחג שבועות טעים ואיכותי. אפיה בתנור Sauter תשאיר שובל של ניחוח מחמאות בלתי פוסקות. לטובת ציבור הלקוחות החרדי שומר תורה ומצוות, מגיעות התבניות בתנור בצבעים שונים כדי להבדיל בין חלביות לבשריות. התנור משולב דו תאי כולל פלטת שבת בשני התאים וניתן להפעלה בו זמנית. טורבו אקטיבי המאפשר אפייה של מספר תבניות במקביל, דלת בעלת 3 שכבות זכוכית, תאורה פנימית בתא האפייה, הצתה אלקטרונית מובנית בכפתורי הגז, אמצעי בטיחות והצתה, חיישני בטיחות בכל המבערים מפסיקים אוטומטית את זרימת הגז עם כיבוי האש למניעת דליפת גז, שעון טיימר מכני להדלקה וכיבוי עד 120 דקות. התנור מדורג בדירוג אנרגטי הגבוה ביותר ומגיע עם אבזור מתקדם.

על אף שניכרות הקלות בהגבלות האירוח, אנשים רבים מתכוונים לקיים את חג השבועות במתכונת מצומצמת מהרגיל, תוך השקעה גדולה יותר במשפחה הגרעינית. הרגישות עדיין קיימת, החשש טרם התפוגג לחלוטין. מה שברור הוא, כי את מאכלי חג השבועות תוכלו לאפות בראש שקט עם תנור של Sauter, והארוחה תהפוך לחוויה הרבה יותר טעימה.