על רקע העימותים הרבים בקואליציה: נתניהו וגנץ יפגשו

    איתי גדסי No Comments on על רקע העימותים הרבים בקואליציה: נתניהו וגנץ יפגשו

    על רקע הזעזועים בתוך הקואליציה והמחלוקת על החוק הנורבגי המדלג, ראש הממשלה ושר הביטחון ייפגשו במהלך היום | מוקדם יותר נרשם עימות בין השר אמסלם שכינה את היועמ"ש "עבריין לכאורה, לשר המשפטים שיצא להגנתו

    נתניהו וגנץ במליאה
    גנץ ונתניהו צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ יפגשו במהלך היום (חמישי) לאחר החיכוכים בין המפלגות על החוג הנורבגי המדלג, והזעזועים שעוברת הקואליציה כבר לאחר הקמתה.

    מוקדם יותר היום תקף השר המקשר בין הקואליציה לממשלה דודי אמסלם את היועמ"ש מנדלבליט וכינה אותו "עבריין לכאורה", על רקע פרשת מנדלבליט-אשכנזי והקלטות השיחות ביניהם בפרשת הרפז שנשארו חסויות מהציבור עד היום.

    בתגובה שר המשפטים אבי ניסנקורן כתב, "אני שב ומבהיר: יש לי אמון מלא ביועץ המשפטי לממשלה. שרי ממשלה רשאים להביע ביקורת עניינית, אבל מתקפות נטולות רסן הן חציית קו אדום".

    בנוסף עימות נרשם בין שר החקלאות אלון שוסטר שדרש לבחון הגבלות על ייבוא חמאה מחו"ל ובכדי לעזור לחקלאות בישראל, אל מול ח"כ שרן השכל (הליכוד) שתקפה אותו ישירות וכתבה: "טובת הציבור אאוט. כלכלה סוציאליסטית אין. שר החקלאות החדש מכחול לבן אלון שוסטר רוצה שאתם תשלמו ביוקר על חמאה או שפשוט לא תוכלו לקנות חמאה. לא הציבור מעניין אותו, אלה קומץ מקורבים וטייקונים החולשים על השוק".

    מוקדם יותר השבוע נרשם עימות בין חברי הליכוד לאור דבריו של השר עמיר פרץ שכינה את כלכלת הימין "קפיטליסטית חזירית" אל מול כלכלת השמאל שהוא כינה "כלכלה אנושית".

    בנוסף, בסביבת ראש הממשלה כועסים על גנץ שאמר בריאיון עיתונאי שלא יתמוך בפסקת ההתגברות על בג"ץ במקרה ובג"ץ יפסול את נתניהו לכהן כראש ממשלה.



    0 תגובות