פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    אורן 3תחרות הפרסום 'Effie 2013' יצאה לדרך ומשרד הפרסום 'גל-אורן BSD' הוא המתמודד המגזרי היחיד עם שתי עבודות. במסגרת התחרות נבדקות התוצאות השיווקיות של המהלך הפרסומי המתמודד. ה- Effie נחשב ליוקרתי במיוחד, ההגשה אליו מאתגרת ומחייבת עמידה במספר רב של פרמטרים עסקיים ושיווקיים ברף גבוה. כאמור, 'גל אורן BSD' הגיש השנה לתחרות שתי עבודות שונות, בקטגוריית 'מגזרים': את פעילותו למותג 'ישראכרט' שמציגה גידול משמעותי במספר הלקוחות שלה במגזר החרדי ואת הפעילות השיווקית להחדרת המגזין 'זמן' בישראל. אורן אלימלך, מנכ"ל 'גל-אורן BSD' מסר: "אני גאה מאוד ביבול הפעילות בשנה האחרונה. לצד ההתמחות שהוכחנו בהבנת צרכי הציבור החרדי ולצד ההכרה, סופסוף, של גופים גדולים במשק המבקשים לדבר עם המגזר הדתי לאומי בשפתו". עליזה בניסטי, סמנכ"ל הלקוחות ב'גל-אורן BSD' מסרה: "עצם ההגשה היא חותמת איכות על היכולות הגבוהות של המשרד".

    קבוצת 'בזק' דיווחה על תוצאותיה כספיות לרבעון הראשון של השנה. הההכנסות הסתכמו בכ- 2.41 מיליארדי שקלים, הרווח התפעולי הסתכם בכ- 761 מיליוני שקלים והרווח הנקי לבעלי מניות הסתכם בכ- 497 מיליוני שקלים. שאול אלוביץ, יו"ר 'בזק' מסר: "אני משוכנע שבאמצעות המשך ההתבססות על שירות מצויין ומוצרים מתקדמים הנשענים על הטכנולוגיות החדשניות ביותר, קבוצת 'בזק' תשמור על מובילותה"

    1282_'צילום-_סיון_פרג_copyבמעמד חגיגי בהשתתפות הראשל"צ הרב הראשי הגרמ"ש עמאר, אדמו"ר ממישקולץ, רבנים ומכובדים צויין בערב חג השבועות, סיום כתיבתו של "ספר תורה אל על לאחדות ישראל" והכנסתו לבית הכנסת שבמתחם המשרד הראשי בנתב"ג. אליעזר שקדי, מנכ"ל 'אל על', שיזם את כתיבת ספר התורה, אמר בדבריו, כי: "ביסוד הפרוייקט עמד הרצון לתרום לחיזוק החיבור בין הציבור היהודי בארץ ובעולם לבין חברת אל על כחברת תעופה, המזוהה בכל מקום בעולם, ככנפיים האזרחיות של העם היהודי והמדינה." ספר התורה נכתב במשך כשלוש שנים כאשר האותיות נכתבו ע"י גדולי התורה והפסיקה, אדמו"רים, רבנים וראשי-ישיבות בארץ ובעולם, ראשי המדינה, ראשי שרותי הביטחון ובראשם הרמטכ"ל, מנהיגי הארגונים היהודיים בעולם, חתני פרס נובל ישראליים ויהודים, אנשי אל על ואלפים רבים מחברי מועדון הנוסע המתמיד ולקוחות החברה.

    'טרה' משיקה שקית שוקו משפחתית של ליטר. שקית השוקו החדשה מתאימה לשימוש בכדי חלב, ומאפשרת שימוש נוח, פשוט וזמין. המוצר בכשרות 'בד"ץ אגודת ישראל'.



    0 תגובות