החיבור המיוחד של ירושלים עם השל"ה ושמואל הנביא • הרבנית ימימה מזרחי

    דוד קליגר 1 Comment on החיבור המיוחד של ירושלים עם השל"ה ושמואל הנביא • הרבנית ימימה מזרחי

    יום שישי הקרוב יחבר באופן נדיר את ערב ראש חודש סיון, יום ירושלים והילולת שמואל הנביא ובפינתה השבועית בתוכנית 'עניין משפחתי' עם רחל פסטג, שוחחה הרבנית ימימה מזרחי על החיבור המיוחד וירדה לרזולוציות של המלים בתפילה אותה תיקן השל"ה הקדוש לומר בער"ח סיון • האזינו

    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו:

    לתועלת הגולשים מובאת כאן התפילה במלואה:

    ערב ראש חודש סיון הוא יום תפילה מסוגל להצלחת הבנים בתורה ויראת שמים.

    נהגו בתפוצות ישראל להתפלל ביום זה את תפילת השל"ה המסוגלת לחינוך הבנים. וזה לשון השל"ה הקדוש: "חל עלינו חובת התפלה ובקשה להשם יתברך בכל צרכינו, כי הכל מאתו יתברך, על כן בכל מה שיצטרך האדם בכל עת ובכל שעה, ירגיל על לשונו תפלה קצרה להשליך על ה' יהבו. ובעת הפעולה יאמר בכל צרכיו לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה, רבון העולמים הצליח דרכי כי מאתך הכל וכו'. וביותר צריך זירוז להתפלל שיהיה לו זרע כשר עד עולם, ואגב כל צרכיהם וזיווגם, מה' יצא הדבר.

    ולבי אומר שעת רצון לתפלה זו בערב ראש חודש סיון, הוא החודש שבו נתנה התורה, ואז נקראים בנים לה' אלקינו. וראוי לישב בתענית ביום ההוא הוא ואשתו, ויתעוררו בתשובה ויתקנו כל ענייני הבית איסור והיתר וטומאה וטהרה וכל העניינים, ויתנו צדקה לעניים הגונים. ואם אפשר לבעל להתענות אז הפסקה מה טוב ומה נעים, ועל כל פנים יהיה תענית גמור ככל דיני תענית צבור".

    href="https://files.93fm.co.il/uploads/2014/05/shla.pdf">לחצו כאן על מנת להוריד את הקובץ בגירסאת PDF



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על הרבנית ימימה!!!