הסערה שגרם יועצו של גנץ: נתניהו יסיים את תפקידו לפני המועד

    איתי גדסי No Comments on הסערה שגרם יועצו של גנץ: נתניהו יסיים את תפקידו לפני המועד

    יועצו הקרוב של גנץ רונן צור אמר היום כי הסכם הרוטציה בין גנץ לנתניהו יתבצע עוד לפני התאריך שנחתם בהסכם הקואליציוני | הדברים עוררו כעס רב בליכוד שם אמרו, "כנראה שהחום הכבד בלבל את רונן צור, ממליצים לו לשתות מים קרים"

    אי יציבות? | כרזות הבחירות לפני מספר חודשים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רונן צור היועץ הבכיר והקרוב של בני גנץ הסעיר היום (רביעי) את המערכת הפוליטית לאחר שאמר כי הוא מאמין שהשר בני גנץ יחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני התאריך שסוכם בהסכם הקואליציוני שאפשר את הקמת ממשלת האחדות. כזכור על פי ההסכם הקואליציוני גנץ יכנס לתפקיד ראש הממשלה רק בעוד שנה וחצי.

    דבריו של רונן צור שגרמו לכעס רב בליכוד שם הגיבו לדבריו ואמרו: "כנראה שהחום הכבד היום בילבל את רונן צור. ממליצים לו לשתות מים קרים".

    המתח בין המפלגות גדול ודבריו של צור הם דלק בשדה קוצים ביום שרבי. כבר בהקמת הממשלה הרגיז נאומו של עמיר פרץ כנגד הכלכלה של הימין אותה הגדיר "חזירות קפיטליסטית" ולא כלכלה אנושית כפי שהוא מייצג לטענתו.

    בנוסף דבריו של שר המשפטים הנכנס אבי ניסנקורן כי הוא יגן על המערכת המשפטית, מבלי שנאמר מילה על הגנת האמת או הצדק. גרמו לכעס רב בימין שרואים בשר המשפטים החדש אדם שאינו בא לבצע את תפקידו כמצופה משר משפטים שיביא את טובת הציבור ולא את טובת המערכת המשפטית לנגד עיניו.

     



    0 תגובות