ביקוש שיא למזגני מהדרין

    עפר גדנקן No Comments on ביקוש שיא למזגני מהדרין

    בשל גל השרב החריג: ביקוש שיא למזגנים בכשרות בד"ץ מהדרין של אלקטרה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרב כבד ויובש חריג מביא איתו יותר מ- 40 מעלות כמעט בכל מקום בארץ. זהו גל החום הראשון של העונה והפעם הוא יהיה ממושך מאוד. אנשים רבים רק חיכו להקלות בהגבלות הקורונה וקיוו לצאת לנשום אוויר, אלא שהשרב החריג שתקף אותנו בפתאומיות, משאיר את האנשים בבית ליהנות מהמזגן, והיציאות הן אך ורק לדברים חיוניים.

    באלקטרה מיזוג אוויר נערכים לגידול של 200 אחוז בהיקפי הביקושים למערכות מיזוג אוויר. על מנת לעמוד ביעדי הביקוש, עובדים במפעל ייצור מערכות המיזוג של החברה בראשל"צ, כ-400 עובדים בשתי משמרות.

    על פי נתוני אלקטרה, עיקר הביקושים הם למזגנים עיליים בחדרים כתוספת למזגן המיני מרכזי.

    משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה, מייעץ לכל המתלבטים בנוגע למזגן שירכשו לבית: "אני מציע לכל מי שמעוניין לרכוש היום מזגן לוודא שזמן ההתקנה הוא מינימלי ושהמתקין עבר הכשרה מקצועית ומחזיק בתעודת מתקין".

    ביקוש שיא נרשם גם לטובת מזגנים שומרי שבת בכשרות בד"ץ מהדרין. אלקטרה היא החברה הראשונה שהובילה את המהלך שחולל שינוי משמעותי בקרב הציבור החרדי. החברה היחידה שקנסה סדרת מזגנים שלמה והפכה אותה לבעלי התקן שבת מובנה שבזכותו אין חשש חילול שבת ולו בגרמא. בעלי חנויות חשמל מספרים כי לצד העלייה הגבוהה ממילא בביקוש למזגנים בימים אלו, הלקוחות החרדים מבררים מלכתחילה על מזגן בכשרות בד"ץ מהדרין. "אם כבר רוכשים מזגן חדש – רוב האנשים מעדיפים מזגן שהם רגועים לגביו בעניין הידור שמירת שבת".



    0 תגובות