ארגון בתי הכנסת: "מליון וחצי מתפללים ייחלו לרגע הזה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארגון בתי הכנסת: "מליון וחצי מתפללים ייחלו לרגע הזה"

    בארגון העולמי של בתי הכנסת מברכים על החלטת הממשלה בישראל לפתוח את בתי הכנסת: "מברכים על ההחלטה, מליון וחצי מתפללים ייחלו לרגע הזה"

    Jewish men pray at synagogue in the Jewish settlement of Efrat, Gush Etzion, May 20, 2020. Photo by Gershon Elinson/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ???? ?????? ????? ??? ???? ???? צילום: גרשון אלינסון / Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הארגון העולמי של בתי הכנסת, שהיה שותף לבניית מתווה פתיחת בתי הכנסת יחד עם המל"ל ומשרד הבריאות מברך על ההחלטה לפתוח היום (רביעי) את בתי הכנסת.

    מנהל הארגון העולמי של בתי הכנסת הרב שמואל סלוטקי: "אנו מודים לראש הממשלה ולשר הבריאות שבחרו לאמץ את המתווה שגובש בשיתוף איתנו בימים האחרונים. מליון וחצי מתפללים ייחלו לרגע הזה של החזרה לבתי התפילה ומקום החיבור לריבונו של עולם".

    "עם זאת", מוסיף סלוטקי "דווקא עכשיו חשוב להקפיד באופן מיוחד על ההנחיות של משרד הבריאות. בית כנסת שאינו מסוגל לקיים את ההנחיות הללו – אסור לו שייפתח. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם – תפילה במנין שפועל בניגוד להנחיות זהו בבחינת 'מצווה הבאה בעבירה'. אנו מקווים כי בקרוב תעלם מאיתנו המגיפה כליל ונוכל להתפלל כבימים עברו בבתי הכנסת".



    0 תגובות