התקנות עודכנו: מותרת תפילה בביהכנ"ס ורחצה בחופים

    איתי גדסי No Comments on התקנות עודכנו: מותרת תפילה בביהכנ"ס ורחצה בחופים

    הממשלה אישרה ביטול של חלק מהתקנות לשעת חירום. ביניהם: תפילה בבית הכנסת, רחצה בחוף הים ובידוד במלונית לשבים מחו"ל – שהומר לבידוד בית

    חיטוי בית כנסת בישראל צילום: פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה הלילה (בין שלישי לרביעי) במשאל טלפוני תיקון והארכה לתקנות שעת חירום הגבלת פעילות ולתקנות שעת חירום בידוד במקום לבידוד מטעם המדינה.

    התיקונים:

    – בוטל איסור השהייה בחוף הים. שהייה בחוף הים תתאפשר בהתאם לכללי ה'תו הסגול' הכוללים ריחוק פיזי בין המתרחצים.

    – בוטל האיסור לקיים תפילה במבנה. התפילה תתאפשר תחת מגבלות הכוללות עד 50 איש במבנה, תוך הקפדה על מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם, עטיית מסיכות ומינוי 'נאמן קורונה' לבית התפילה.

    – בוטל הסעיף העוסק בתנאים לטיפול נפשי.

    – בוטל האיסור על הפעלת מוזיאון. התיקון האמור לא יכלול הפעלת מתקנים או מוצגים לילדים שניתן לגעת בהם. מוזיאונים יפעלו בהתאם לכללי ה'תו הסגול' הנהוגים בהפעלת מקום ציבורי ובכלל זה כניסת אדם לכל 15 מ"ר.

    תוקף התקנות הוארך עד ליום ד', 3 ביוני, 2020.

    התיקונים בתקנות שעת חירום בידוד במקום לבידוד מטעם המדינה:

    במסגרת התיקון נקבע כי חוזר מחו"ל יוכל לצאת ממעבר הגבול לבידוד בביתו למשך 14 יום (או למקום אחר העומד לרשותו), אם פירט, במסגרת התשאול שנערך לו בעת חזרתו ארצה, את מקום הבידוד העומד לרשותו ואת תנאיו, וכן התחייב בכתב שלא לנסוע בתחבורה ציבורית לביתו.

    נציג משרד הבריאות רשאי להורות לחוזר לשהות במקום לבידוד מטעם המדינה אם השתכנע כי החוזר אינו יכול לקיים את חובת הבידוד במקום מגוריו או במקום אחר, או אם סירב החוזר לחתום על ההתחייבות או לדווח על מקום הבידוד.

    תוקף התקנות עד ליום ג', 2 ביוני, 2020.

    משרד הבריאות קורא לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות בדבר ריחוק פיזי, עטיית מסכות ושמירה על היגיינה, על מנת להמשיך ולבלום את התפשטות נגיף הקורונה בישראל.



    0 תגובות