משה ניסים: "חובה לפרסם את הקלטות מנדלבליט אשכנזי"

    אסתי פלד No Comments on משה ניסים: "חובה לפרסם את הקלטות מנדלבליט אשכנזי"

    שר המשפטים לשעבר משה ניסים שהיה בוועדה שאישרה את מועמדתו של מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' חושף, כי לא היה להם מושג מה נאמר בהקלטות. על שר המשפטים החדש: "קודם שילמד את בעיות המשרד"

    משה ניסים צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שר המשפטים לשעבר משה ניסים התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי והתייחס לשר המשפטים החדש והצהרותיו, "השר ניסקורן נכנס אתמול למשרד המשפטים והוא עדיין לא מכיר את המשרד, צריך קודם כל ללמוד את המשרד וללמוד את הבעיות".

    על הממשלה מעריך ניסים לא יהיו חיים קלים בה, "הגוש של הליכוד היה 59 מנדטים. הגוש שהיה מוכן לאחדות היה 19 מנדטים. הם קיבלו רוטציה על ראשות הממשלה וממשלה שוויונית. זאת אומרת שחמישים ותשע שווים תשעה עשר. זאת ממשלה שאיננה טבעית איננה בדרך המלך ולכן תהיה בה הרבה קשיים ומכאובים".

    עוד הוסיף, "רק נכנסו לכנסת וכבר רובם שרים עוד לא נולדו קיבלו כבר שרים. פירקו משרדים בשביל לתת כמה שיותר שרים. אבל בסוף מנעו בחירות רביעיות ואולי גם חמישיות ולכן צריך לקבל את הדין".

    על ועידת האיתור שהמליצה על מנדלבליט כיועמ"ש והוסתרה ממנה המידע על הקלטות מנדלבליט אשכנזי, "לא ידענו על הקלטות שהיועמ"ש מנדלבליט מוקלט בשיחות עם אשכנזי. היועמ"ש הקודם רק אמר שהיה שיג ושיח אבל לא היה לנו מושג מה יש בתוך הקלטות".

    השר לשעבר קורא לפרסם את הקלטות אשכנזי-מנדלבליט: "לא מתקבל על הדעת שמתפרסמים סודות ביטחון מהמעלה הראשונה ומדברים על שקיפות והנה נושא אחד שומרים עליו מכל משמר וזה נושא של הקלטת הזאת. העניין מציב סימני שאלה ולכן זה מחייב לפרסם את הקלטת ושמא יש דברים פוגמים ולכן צריך להשיג את המסקנות. חובה מן המעלה הראשונה לפרסם אתה הקלטת וזה טוב לכולם".

     



    0 תגובות