הדרמה בחברון: המשאית המיוחדת שנרתמה לבדיקות הבחורים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הדרמה בחברון: המשאית המיוחדת שנרתמה לבדיקות הבחורים
    המשאית/מעבדה ברחבת ישיבת חברון היום
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה בישיבת חברון. לאחר שמספר בחורים בישיבת "חברון" החלו לפתח תסמיני חום ותסמיני קורונה נוספים בעת שהותם בקפסולות בישיבה, החל החשש כי אחד הבחורים שנחשף לחולה קורונה כנראה נדבק וייתכן ואף הדביק בחורים נוספים. לאור מצב החירום  פנה ראש ישיבת חברון הגאון רבי יוסף חברוני בבקשה לסיוע דחוף.

    מי שנרתמו למהלך היו קופת חולים מאוחדת מחוז בירושלים יחד עם ארגון זכרון מנחם שהרימו יחד את הכפפה ושלחו לישיבה משאית מעבדה מיוחדת וראשונה מסוגה בארץ, מדובר במעבדת בדיקות לכל דבר המתאימה גם לנכים.

    המשאית חנתה ברחבת הישיבה שהצוות הרפואי המקצועי של מאוחדת עליה, ובתוך זמן קצר החלו בחורי ישיבה להגיע לבדיקת קורונה. משראו מנהלי הישיבה כי הפתרון הכי טוב ומהיר מול עיניהם, ביקשו להכניס לבדיקה גם בחורי ישיבה שאינם מבוטחים במאוחדת ואכן הקופה נענתה לבקשתם. עד כה נבדקו 27 בחורים מישיבת חברון.

    יש לציין כי משאית/מעבדת הקורונה של זכרון מנחם, נצפתה בריכוזי השכונות החרדיות לאורך משבר הקורונה וביצעה כחמש מאות בדיקות קורונה שנעשו בסמוך לבתי  הנבדקים מבלי שיצטרכו להסתובב ברחבי העיר ולסכן את בריאות התושבים.

    המשאית/מעבדת קורונה, עוצבה והותאמה במיוחד לבדיקת קורונה עם 0 סיכונים לצוותים הרפואיים. אין מגע כלל בין הדוגמים לנדגמים. לטובת הצוות המקצועי יש לרשותו ציוד מלא. לרשות הדוגמים יש פשוט הכל לשהות ארוכה, מטבחון, מיני בר, מקרר, שרותים וכמובן מיזוג אוויר שמקל על השהות במעבדה.

    אחד הדברים המיוחדים במשאית היא שכל מערכת החשמל סולרית מופעלת ע"י קולטים שמכסים את הניידת, זה נותן מענה לניידות מלאה ותיפקוד מלא בכל מקום. מי שאחראים על המיזם המהפכני הזה הוא ר' דודי שוורץ מתאם קשרי לקוחות מטעם מאוחדת בי-ם יחד עם ר' חיים ארנטל מזכרון מנחם.

     



    0 תגובות