- רדיו קול חי - -

אביו של הבחור שהוכש בריאיון מרגש: "הרופאים הרימו ידיים ולא התייאשנו"

צילום: פלאש 90

אביו של בחור הישיבה מ"בית מתתיהו" רפאל חי מנחם פוגל לרפו"ש שהוכש בנחל צאלים והיה במצב קריטי בבית החולים, הרב ישראל דוד פוגל התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי והודיע לעם ישראל כי בנו יצא מכלל סכנה ושב להכרתו, "נולד לי בן לפני 20 שנה וכעת נולד לי בן חדש שהוא של כלל ישראל, קיבלנו ילד חדש".

אביו סיפר על התפילות והקידוש ה' שנגרם בעולם, "זה לא יאומן אנחנו מתפללים כל הזמן, הרופאים אמרו באיזה שלב שהם הרימו ידיים. אמרנו להקב"ה הרופאים אומרים שאין מה לעשות אבל אתה בורא הרפואות תברא רפואה בשביל הבן שלנו. אחד מגדולי ישראל אמר לי שהקידוש ה' שמנחם גרם זה הרקיע שחקים שכולם הבינו שיש בורא לעולם. צריך להיות עיוור כדי לא לראות את בורא עולם".

הרב פוגל מספר על הזמן הקשה ביותר בעת ששהה ליד מיטת בנו, "באמצע שהרופאים אמרו לי לעמוד ליד המיטה, זאת תחושה שקשה להבין אותה. הרב וינגרטן התקשר אליי אמר לי אם אני יכול לבוא להשלים מניין לילד קטן בשעת יציאת הנשמה. וזה מרטיט כי אני כמעט עברתי את הסיטואציה".

לא הרמנו ידיים, "מתי שהרופאים הרימו ידיים אנחנו התפללנו להקב"ה מכל הלב. הרבה מאנשים לקחו חיזוק על עצמם. ילד בגיל 5 התקשר אליי וסיפר לי שהוא לקח על עצמו לסדר את המשחקים לרפואה שלמה".