הרמטכ"ל: "נמשיך לפעול בשיטות לחימה ייחודיות לפגיעה באויב"

    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל: "נמשיך לפעול בשיטות לחימה ייחודיות לפגיעה באויב"

    בטקס חילופי מפקד פיקוד העורף רמז הרמטכ"ל ככל הנראה לתקיפת הסייבר שהובילה ישראל כנגד איראן על פי פרסומים זרים. הרמטכ"ל איים על חיזבאללה "נהפוך את העורף שלו לחזית"

    צילום: דובר צה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל אביב כוכבי נאם הערב (שלישי) בטקס החלפת מפקד פיקוד העורף ורמז על תקיפת הסייבר שהובילה ישראל כנגד איראן כך על פי פרסומים זרים, "נמשיך לפעול בכלים צבאיים מגוונים ובשיטות לחימה ייחודיות לפגיעה באויב". אמר כוכבי הערב.

    כוכבי איים במפורש כי בתי הכפרים יוחרבו במלחמה הבאה מול לבנון, "המרחב הבנוי שבו התמקם האויב לא יהיה עבורנו מחסום לתקיפה. האויב בחר לפרוס טילים ורקטות בתוך הכפרים, ובכך הפך אותם למטרות צבאיות. וכך, ביום פקודה האויב יגלה שבמו ידיו הפך את העורף שלו לחזית, ואנחנו נתקוף אותו בעוצמה" הבהיר הרמטכ"ל לאוזני נסראללה.

    הרמטכ"ל הבהיר את חובתו המוסרית של צה"ל בהגנת אזרחי ישראל לפני הכל, "על צה"ל מוטלת החובה המוסרית להגן על אזרחי המדינה מפני צבאות הטרור הסובבים אותנו, וכאשר העורף הישראלי מאוים על ידי אלפי טילים ורקטות, לא נהסס לתקוף בעוצמה כדי לסכל את האיומים".

    כוכבי שיבח את העליונות המודיעינת של צה"ל בשנים האחרונות, "בניגוד לאויב, אנחנו נפעל באופן התקפי וערכי כאחד, ונבסס את הפעולה על מודיעין וצורך מבצעי. עשרות תקיפות שבוצעו, גם בעת האחרונה, כבר הוכיחו את עליונות המודיעין וכוח האש של צה"ל". כך אמר ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, בטקס חילופי מפקד פיקוד העורף.



    0 תגובות