בן גביר מטיח בשופטי בג"ץ בדחיית העתירה: "נכנעו לווקף"

    איתי גדסי 8 Comment on בן גביר מטיח בשופטי בג"ץ בדחיית העתירה: "נכנעו לווקף"

    בן גביר אמר לאחר דחיית העתירה, "עמית קרא והנדל מסתירים מהציבור שממשלת ישראל עשתה דיל מפלה עם ירדן והסכימה להפלות לרעה יהודים רק כדי שיישמר השקט על ההר"

    Otzma Yehudit party chairman Itamar Ben Gvir speaks during the Central Elections Committee discussion of requests to disqualify Joint List party member Heba Yasbak from running in the upcoming Knesset Elections, at the Knesset, on January 29, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??????? ??????? ???? ???? ?????? ??????? ????? ???? ????? ???? ?????? ??????? ????? ?? ???? צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העתירה לבג"ץ לפתוח את הר הבית ליהודים בדיוק כפי שמותר לערבים נדחתה. עו"ד איתמר בן גביר בא כוחם של העותרים יהודה עציון וארנון סגל מטיח ביקורת בשופטי בית המשפט העליון יצחק עמית ניל הנד וג'ורג' קרא שדחו עתירה לפתוח את הר הבית ליהודים.

    לדברי בן גביר: "כל ההלכות המשפטיות מדברות על כך שאסור להיכנע לאיומי אלימות ואילו השופט עמית לא הפסיק לנמק את דחיית העתירה בכך שאם ייתנו ליהודים לעלות אז אנשי הווקף יתפרעו. אין לי ספק שאם היה מדובר בחרדים בבית שמש, מתיישבים מיצהר או כל ציבור אחר שמאיים להתפרע השופט עמית היה נותן צו שלא להיכנע לאיומים ולפתוח את ההר אולם כאשר מדובר באנשי ווקף בגצ נכנע להם".

    בן גביר ביקר את ההתעלמות בבג"ץ: "בכל פסק הדין השופטים לא מזכירים אפילו במשפט אחד את ההסכם המביש שנעשה עם הירדנים- מצער מאוד שעמית קרא והנדל מסתירים מהציבור שממשלת ישראל עשתה דיל מפלה עם ירדן והסכימה להפלות לרעה יהודים רק כדי שיישמר השקט על ההר".

    לדבריו, "כעת כאשר אנשי הווקף הודיעו שמאות מתפללים יפקדו את הר הבית בשבוע הבא אנו דורשים לפתוח את ההר גם ליהודים שהרי הטענה המרכזית של הפרקליטות בדיון הייתה שלא מאפשרים למוסלמים (למעט עובדי ווקף להגיע) וכעת הווקף מצפצף אפילו על הסכמה זו".

    הערכת המערכת: פרסום הידיעה אינה באה לתת רוח גבית לעליית יהודים להר הבית ח"ו, דבר שנאסר באיסור מוחלט ע"י רוב ככול גדולי ישראל במהלך הדורות, שהורו שאין לעלות כלל להר עד ביאת משיח צדקנו במהרה בימינו.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      "והזר הקרב יומת" לארמון של אבא מותר רק לילדים להיכנס בטהרה! בושה שנותנים לערבים יד חופשית לעשות שם כרצונם! פשוט מזעזע…

      1. אכן, ובמלחמה על הארמון- צריך גם להיכנס לטהר הארמון. ר' שכהן גדול נכנס פעם בשנה לקודש הקודשים אך המנקה- כל יום (אולי איני מדייק הלכתית, אלא רק רעיונית)

    2. 7

      למה כתבתם בסוף בהערת המערכת שאתם לא בעד לעלות להר הבית "חס ושלום"כאילו שמי שעולה הוא כופר אז זה שהרבנים שלכם אוסרים זה לא אומר כלום רק תגידו שאתם לא מביעים דעה הלכתית בעניין אבל למה לכתוב חס ושלום ואגב כל הכבוד לאיתמר בן גביר מקוה שתהיה בשלטון בקרוב אגב שכחתם לכתוב שזה שהבאתם את הכתבה זה לא אןמר שאתם בעד להצביע לבן גביר חס ושלום כי רוב הרבנים לא אמרו להצביע לו אבל כמובן שזה בהומור מסויים אבל את האמת הרבנים שלא דורשים מדיניות כמו בן גביר הם חוטאים חטא גדול מאד מלבד שהם מתעלמים מההלכה שהרמבם מביא בהלכות מלכיםהם גם אוטמים עיניהם מרצח יהודים ולא תובעים נקמה אכזרית על הערבים כולל אזרחים ועוד פעם ראיתי ביוטיוב שרדיו קול חי שאל את הרב שרקי למה הוא דבר נגד הרבנים מה יש לעשות והוא אמר שצריכים להלחם אבל אני יוסיף הרבנים צריכים שהאידאולוגיה של שס או ג להיות כמו עוצמה יהודית לפחות וזה חטא שלהם שלא יכופר וכל היום החרדים מנפנפים שס או ג בגאוה בלי להבין כי מה שהמפלגות האלה יעשו אפילו יהיו כמו מרץ החרדים ימשיכו להצביע להם ולומר למה הם הכי טובים ושאר המפלגות כל אחד דואג רק לכסא שלו

    3. 6

      בגץ נגד מדינת היהודים זה ברור יש להחליף מייד בשופטים שבעד המדינה ולא החותרים להורסה

    4. 5

      יש להחליף את בגץ מייד בשופטים שמדינת היהודים חשובה להם

    5. 4

      אסור לאפשר לבגץ להמשיך להרוס את המדינה ולאפשר בניית תשתית למדינת טרור זה הזוי

    6. 3

      התגובות לא לנושא, שהוא התעמרות מערכת המשפט במערכת החוק. ביהמ'ש מתאים תואנותיו למטרותיו במקום לחוק

    7. 2

      בן גביר איש של עשייה!!!!!!!!!!!
      בזמן שכולם דואגים לכסא שלהם בכנסת… רק בן גביר למרות התרגיל המגעיל שעשו לו (שלצערו בגלל זה אינו נבחר) ממשיך לעשות!!!
      כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      אשריך איתמר בן גביר! לא מוותרים לראות אותך לפחות שר בכיר בממשלה!