דלתא אייר ליינס תחדש את הטיסות לישראל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on דלתא אייר ליינס תחדש את הטיסות לישראל

    חברת התעופה האמריקאית "דלתא אייר ליינס" תחדש את טיסותיה לישראל בראשית חודש יוני: תפעיל 4 טיסות שבועיות מניו יורק לתל אביב

    מטוס
    צילום: דלתא אייר ליינס
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת "דלתא אייר ליינס" מתכננת לחדש את השירות מניו יורק (JFK) לתל אביב ב- 3 ביוני ושלושה ימים לאחר מכן, ב- 6 ביוני, תמריא הטיסה הראשונה מנמל התעופה בן גוריון לנמל JFK בניו יורק.

    חברת דלתא תפעיל 4 טיסות בשבוע, במטוס מדגם איירבוס A330 עם המראות מתל אביב בשעה 23:55, בימים: מוצאי שבת, ראשון, שני וחמישי.

    בעקבות מגפת הקורונה, דלתא הטמיעה מספר אמצעים כדי לשמור על בטיחות הנוסעים בפנים המטוס ובנמלי התעופה, ביניהם: חיטוי המטוס לפני כל המראה; שימוש בפנים המטוס במערכת מחזור האוויר החדישה והעדכנית ביותר עם פילטרים שמעקרים יותר מ- 99.99% של חלקיקים קטנים באוויר, ביניהם ווירוסים וחיידקים; חסימת מושבים במטוס על מנת להבטיח את המרחק הנדרש לישיבה בין הנוסעים; מסירה ישירה של ערכות נוחות לנוסעים, בהם בין היתר מגבוני חיטוי; ודרישה מהצוות ומהנוסעים לעטות מסכה או כיסוי פנים מתאים במהלך הטיסה.

    "הבטיחות של הנוסעים עומדת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו והבריאות שלהם הינה הסיבה שנקטנו בכל אותם אמצעים", אומר רוברטו לוריאטי (Roberto Loriatti), סגן נשיא דלתא אחראי הטיסות הטרנס אטלנטיות. "ההופעה של ה- COVID -19 משנה את הדרך בה אנו טסים והצעדים הנוספים הננקטים בתחום הניקיון יישארו אתנו לתמיד. אנו מקווים שהמאמצים יקנו לנוסעים שלנו שקט נפשי בעת שיעלו לסיפון המטוס".



    0 תגובות