הוקמה ועדת איתור למינוי מנכ"ל לקבר הרשב"י

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הוקמה ועדת איתור למינוי מנכ"ל לקבר הרשב"י

    הוקמה ועדת איתור מטעם ועדת החמישה למינוי מנכ"ל לקבר הרשב"י | חברי הוועדה: הרה"ג שמואל רבינוביץ, הרה"ג מתתיה שרם, הרה"ג דב הכהן קפלן, מר עודד פלוס והרב יצחק רייך

    ציון הרשב"י במירון צילום: David Cohen/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהתאם להסכמה בין ההקדשות למדינה, הוקמה באחרונה ועדת איתור למינוי מנכ"ל לקבר הרשב"י. צעד זה נועד לשפר את ההפעלה והתחזוקה של הציון הקדוש בימות השנה ובזמנים מיוחדים, כולל שבתות ומועדי ישראל, בראיה מערכתית תוך הבנת המורכבות והדרישות של כלל העולים לציון התנא הקדוש.

    בין חברי ועדת האיתור נמנים: הרה"ג שמואל רבינוביץ – רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים ויו"ר ועדת החמישה, הרה"ג מתתיה שרם, הרה"ג דב הכהן קפלן, מר עודד פלוס – מנכ"ל המשרד לשירותי דת והרב יצחק רייך – ראש מועצת רכסים לשעבר.

    תחום עבודתו של המנכ"ל הנבחר יכלול: אחריות על ההתנהלות התקינה של האתר, הטמעת נהלי עבודה, פעולות לשמירת תקנות השמירה על המקומות הקדושים, ביצוע מדיניות ועדת החמישה לניהול האתר הקדוש, ייזום פרויקטים לשיפוץ ושימור.

    בנוסף, מנכ"ל האתר ישא באחריות על קבלת עובדים וניהולם, בנית תקציב ועמידה ביעדי תכנית התקציב, עבודה שוטפת מול המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים, משטרת ישראל ורשויות שונות. פיקוח על קיומם של אירועים באתר, ניהול ואחריות מנהלית על היועץ המשפטי בנקיטת הליכים משפטיים כנגד פולשים ומבנים בלתי חוקיים.

    הדגש יינתן לבחינת מועמדים המכירים בחשיבותו וערכו של האתר הקדוש והבנת מורכבות הניהול והרגישויות, כמו גם הכרות עם הציבור הפוקד את האתר על כל גווניו ועדותיו. המועמד יידרש ליכולת ניהול תקציב מוכחת, יחסי אנוש נאותים ועבודה בתנאי לחץ וגמישות בעבודה.

    לאור אירועי ל"ג בעומר האחרון התקווה כי עם מינוי מנכ"ל תתוגבר הפעילות לשיפור הציון בהיבטים השונים לטובת קהל הפוקדים את המקום.

    מטעם ועדת החמישה נמסר כי עדיין ניתן להגיש מועמדות לתפקיד עד לתאריך י"ח סיון תש"פ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעמיין שחא מצאתי שם של רב ספרדי בנציגות המכובגת???? למה????? רשב"י של ככל עם ישראל.