עד לסופ"ש: ניתן להסיר את המסיכות בכיתות ובמרחב הציבורי

    צבי טסלר No Comments on עד לסופ"ש: ניתן להסיר את המסיכות בכיתות ובמרחב הציבורי

    שר הבריאות אדלשטיין החליט: אישור הסרת מסיכות בכיתות ובמרחב הציבורי עד לסוף השבוע | אדלשטיין: "יש לקחת ברצינות את ההגנה מהקורונה. אבל גל החום עשוי להיות מסוכן בפני עצמו. נוכח המלצות הדרג המקצועי, החלטתי להתיר את הסרת המסיכות כאשר אין התקהלות"

    An Ultra orthodox jewish man walks at the entrance to Bayit VeGan, Jerusalem, April 12, 2020, A full closure on 17 Jerusalem Neighborhoods went into effect today at noon in efforts to contain the spread of the coronavirus. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ÷åøåðä çøãé äåìê îñéëä éøåùìéí áéú åâï צילום: יונתן סינדל / Flash90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נוכח המלצות הדרג המקצועי, שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה הלילה (בין שני לשלישי) את מנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב, לחתום על היתר להסרת מסיכות בכיתות הלימוד ובמרחב הציבורי, כל עוד לא נוצרת התקהלות.

    בצו שהוציא בר סימן טוב נכתב כי, "מתוקף סמכותי אני קובע כי החל מהיום (שלישי) ועד יום שישי – לא תחול חובת עטיית מסיכה לתלמידים השוהים בבית הספר וכן למי שנמצא בשטח פתוח או במבנה שאינו ממוזג, למעט בעת התקהלות, וזאת עקב עומס חום קיצוני הצפוי בתאריכים אלו".

    יצויין, כי ההיתר הנוסף שניתן, למרחב הציבורי, הוא למעט בהתקהלויות. תפילה נחשבת התקהלות ולכן מחייבת עטיית מסכות.



    0 תגובות