"דפקתי על השולחן ואמרתי: לא יהיה יהודי אחד שייקבר ללא טהרה" • ריאיון

    אסתי פלד 1 Comment on "דפקתי על השולחן ואמרתי: לא יהיה יהודי אחד שייקבר ללא טהרה" • ריאיון

    שר הדתות היוצא יצחק ווקנין בריאיון פרידה מתפקידו כשר ל'מהדורה המרכזית' מספק על ההישגים גם בתקופת הזמן הקצרה, "המשרד הגיע ל-85% ביצוע, דבר שלא קרה במשרד 30 שנה". לדבריו, "בתקופתו המועצות קיבלו את התקציבין הגדולים ביותר" והסערה במשרד ראה"מ

    צילום: פלאש 90
    20:06
    18.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on הסיעות מתלבטות אם לאשר; נתניהו מציג מתווה מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות היוצא יצחק וקנין התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן בריאיון פרידה מתפקידו לאחר שנכנס חברו לתפקיד הרב יעקב אביטן, "השתדלתי בכל שנות פעילותי הציבורית לברוח מפרסום וכותרות, לעשות את מלאכתי, ואני מודה לקב"ה שסיימתי כל כך הרבה שנים בפוליטיקה בשלום. בימינו זה לא דבר מובן מאליו".

    על העבודה במשרד החשוב אומר וקנין, "לא היה מי שיחפוף אותי במשרד, עשיתי הכל לבד. עשיתי המון דברים שעוד ידברו עליהם. אני ראיתי לנגד עיני רק לעשות טוב ליהודי. פה אתה כל יום מקדש את שמו. בכל פעולה שאתה עושה".

    רק נפטרי הקורונה בשבילי זה שווה הכל. קיבלתי חוזר שתהיה קבורה ללא טהרה. כינסתי את שר הבריאות במשרד ראש הממשלה ודפקתי על השולחן ואמרתי: לא יקום ולא יהיה לקבור יהודי בלי טהרה. אין דבר כזה לקבור יהודי לעטוף אותו בניילון ואכן קיבלו את דעתי ו-24 שעות אחרי כבר היה את נפטר הקורונה הראשון. תארו לכם אם הייתי מתקפל מה היה קורה?".

    על העבודה וההישגים יוצאי הדופן במשרד הדתות גם בהיותו שר זמני: "כל ראשי המועצות הדתיות יגידו שלא הייתה להם עדנה כמו השנה האחרונה. הם קיבלו את התקציבים הכי גדולים. לא הסתכלתי כמה זמן יש לי רצתי בשבילם לכל מקום. 2019 הייתה עם 85% ביצוע דבר שלא היה עבר 30 שנה".

    השר חושף את סדר יומו העמוס: "אני קם כל יום ב-3.30 ומגיע לירושלים בנץ. ומתחיל לעבוד לטובת הציבור. אני תמיד אמרתי הזמן קצר והמלאכה מרובה ובעל הבית דוחק ואסור להיום עצלנים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמו פטריות אחרי הגשם כל הפופוליזם של "אמרתי" "ידעתי" פוליטיקה זה דבר מסריח ואנשי ה"גוש" אליו נמשכים כל הזבובים הם ה"גדולים" של כולנו.