ח"כ ארבל חשף: "אביו של עמית הי"ד פנה אליי כדי שיוכל להיפגש עם בנו"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ ארבל חשף: "אביו של עמית הי"ד פנה אליי כדי שיוכל להיפגש עם בנו"

    מרגש: במליאת הכנסת חשף לראשונה ח"כ משה ארבל את הקשר שלו האישי, למקרה הקשה של נפילת החייל הקדוש עמית בן יגאל הי"ד. הבקשה שהגיע לח"כ ארבל, האישור מול מפקד הבסיס והפגישה המרגשת בפעם האחרונה, "בשבעה, ברוך לא יכל למצוא מילים להודות לי על המפגש האחרון עם בנו יחידו מחמד נפשו"

    צילום: פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת נאומים בני דקה במליאת הכנסת, חשף ח"כ משה ארבל (ש"ס) את הקשר האישי שלו לחייל הקדוש עמית בן יגאל הי"ד שנרצח בכפר יעבד, והביקור המרגש של אביו בבסיס של בנו לאחר חמישים יום, ביקור שח"כ ארבל דאג שייצא לפועל.

    וכך מספר ח"כ משה ארבל במליאת הכנסת: "עם תום ימי השבעה לחייל עמית בן יגאל הי״ד

    אחי מנהל בית ספר בכפר-סבא. עם משבר הקורונה נאלץ לצמצם כח אדם בבית הספר, אלא שאז ביום חמישי לפני כשבוע וחצי הופיע ברוך בן יגאל מטעם ארגון המורים למנוע את הפיטורים. אחי והוא ישבו יחדיו בבית הספר.

    ברוך סיפר לו שלא פגש את בנו יחידו הגולנצ'יק כבר עשרות ימים בשל הקורונה ולמרות שהיה אמור לצאת לשבת הוחלט שיישאר בבסיס. ברוך ביקש מאחי להיעזר בי וביקש שאעזור לו מול המח"ט לקבל אישור לבקר את בנו יחידו בשערי הבסיס ליד ג׳נין להביא לו את המאכלים האהובים עליו.

    במקום לדבר עם המח"ט, סברתי שזה יכול להסתדר ברמת המפקד של עמית. שוחחנו. בכל זאת מדובר באב שזהו בנו יחידו והוא לא ראה אותו כבר עשרות ימים.

    בקיצור, ניתן האישור שברוך יגיע לבסיס של עמית. ברוך נסע בכל עפולה בכדי למצוא לעמית בדיוק את עוגת הגבינה עם הפירורים שאהב וכשלבסוף מצא אותה עלה לשערי הבסיס באוטו מפוצץ באוכל.

    זו הייתה הפעם האחרונה שברוך ראה את עמית. עמית נרצח בתחילת השבוע מאבן של מחבל. בשבעה ברוך לא יכל למצוא מילים להודות לי על המפגש האחרון עם בנו יחידו מחמד נפשו".

    ח"כ ארבל הוסיף כי מאז המקרה המיוחד, "אני לוקח איתי מזה מסקנה אשר אמרתי לצוות הלשכה: עד כמה חשובה כל פניית ציבור.. כמה חשוב להתייחס לכל אדם. לכל בעיה, מקטנה עד גדולה. יהי זכרו של עמית בן יגאל מבורך. אמן שהוא האחרון", סיים ח"כ משה ארבל את נאומו המרגש.



    1 תגובות

    מיין תגובות