המשבר הראשון: נאומו של פרץ בכניסתו למשרד הכלכלה שהרגיז את הימין

    איתי גדסי 3 Comment on המשבר הראשון: נאומו של פרץ בכניסתו למשרד הכלכלה שהרגיז את הימין

    שר הכלכלה הנכנס עמיר פרץ כינה את הכלכלה שהובילו עד כה במשרדו "קפיטליזם חזירי" מול "כלכלה אנושית" שהוא מוביל. איילת שקד הגיבה: "שר הקלקלה החדש, נציגם של הוועדים החזקים, יושב בממשלה הכי מנופחת". ח"כ קרעי: "כלכלה כושלת בכיסוי אנושי. זאב בעור של כבש"

    Newly appointed minister of Economy, Amir Peretz is seen with his former counterpart Eli Cohen at a ceremony for replacing of minister, held at the Ministry of Economy in Jerusalem on May 18 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??? ???? ????? ????? ???? ?? ????? ??? ?????? ???? ???? ????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה הנכנס, עמיר פרץ, כבר בטקס חילופי השרים במשרד עקץ ברמיזה את ימינה והליכוד שהיו במשרד הכלכלה עד כה וכינה את הכלכלה שהובילו "קפיטליזם חזירי". פרץ אמר בנאומו כי: "כוחם של הגורמים שהחזיקו בעמדות כלכליות קיצוניות שהובילו לקפיטליזם חזירי בממשלות הקודמות קטן יותר בקואליציה הנוכחית, וזה נותן לנו סיכוי גדול יותר לקדם את תפיסת הכלכלה האנושית". פרץ שהציג את תפיסת עולמו הסוציאליסטית הביא לתגובות קשות כנגדו מימין.

    שרת המשפטים לשעבר איילת שקד תקפה את דבריו של פרץ ואמרה: "שר הקלקלה החדש, נציגם של הוועדים החזקים, יושב בממשלה הכי מנופחת מאז ומעולם ובאותו הזמן מדבר על כלכלה אנושית. כלכלה אנושית, היא לדאוג לעסקים קטנים שקורסים ולא לוועדים הגדולים שכבר הודיעו באמצעות יו"ר ההסתדרות שלא יסכימו לשום קיצוץ".

    עוד הוסיפה שקד ואמרה לפרץ: "אנחנו נהיה פה כדי לאסוף את השברים של מה שישאר מהכלכלה הישראלית אחרי שאתם תגמרו אותה".

    גם מהליכוד הותקף פרץ, ח"כ שלמה קרעי הגיב לנאומו של פרץ וכתב: "הכלכלה האנושית" שבה מאמין ואותה מקדם שר הכלכלה הנכנס היא עוד רגולציה, עוד חנק, עוד הגבלות. זו כלכלה כושלת בכיסוי אנושי. זאב בעור של כבש. בקואליציה הזו יש מספיק אנשים שיעצרו את היוזמות שלך, אם יגיעו, לחנוק את המשק ולהפוך אותו לריכוזי יותר ופחות חופשי". כתב קרעי.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ממשלת שמאל!!!!!!!!!!!!!!!!!
      השם ירחם!!!!!!!!!!!!!!!