סקר חדש מחזק את פעילות אלקטרה בציבור החרדי

    עפר גדנקן No Comments on סקר חדש מחזק את פעילות אלקטרה בציבור החרדי
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר עמדות מקיף ואנונימי שנערך בערב פסח האחרון – קובע כי אלקטרה היא החברה המועדפת על ידי מרבית מתקיני מיזוג האוויר בישראל. הסקר נערך ל ידי מכון הסקרים SQM באופן אנונימי בקרב 200 מתקיני מיזוג אוויר ברחבי הארץ.

    נתוני הסקר בחנו את עמדות המתקינים ביחס למותגי המזגנים הפעילים כיום בישראל. מרבית המשיבים, כ- 89% ענו כי הם עובדים עם חברת אלקטרה. על השאלה מהי עמדת המתקינים בנוגע לשירות שמעניקות החברות השונות, זכתה אלקטרה בניקוד הגבוה ביותר ברמת השירות  (55% מהמשיבים). פרמטרים נוספים שנבדקו היו אפשרות פנייה זמינה ויעילה לחברה, שירות הטוב ביותר ללקוחות קצה, וכן תמיכה הטובה ביותר. בכל הסעיפים זכתה אלקטרה לניקוד גבוה בפער משמעותי. בתמיכה המקצועית הטובה ביותר (53% מהמשיבים) באפשרות פנייה זמינה ויעילה לחברה (53% מהמשיבים) בשירות הטוב ביותר ללקוחות הקצה (49% מהמשיבים)

    הציונים הגבוהים אותם רשמה חברת אלקטרה בכל אחד מהסעיפים היו בולטים נוכח הפער הרב בין המקום הראשון בו דורגה בתשובות לבין המקום השני בו דורגו מותגי מזגנים אחרים אשר קיבלו בכל אחד מהסעיפים ניקוד הנמוך ב- 15% עד 20% מאלקטרה. בממוצע עמד הפער בין אלקטרה למותגים שדורגו במקום השני בכל תחומי השירות על כ- 18% לטובת החברה.

    סקר זה מהווה חיזוק נוסף לענקית המיזוג 'אלקטרה', לדרך המקצועית שהיא עושה לאורך השנים, ומובילה בעיקר שינויים פורצי דרך. בשנה החולפת יצאה החברה עם שפה תקשורת חדשה תחת הסלוגן 'אלקטרה מנצח', כאשר היא מתבססת על 75 שנות ניסיון, מוניטין אמין לקהל הלקוחות, ומשווקת את מוצריה ביותר מ- 55 מדינות ברחבי העולם.

    ב'אלקטרה' אומרים כי המטרה המובילה אותם היא שיפור ללא לאות בממדי האיכות, השירות, הטכנולוגיה והחדשנות, תוך כדי למידה מתמדת של צרכי הלקוחות ודרישותיהם.

    העלייה בדרישה למזגני אלקטרה במקביל לזמן בו נערך הסקר, מוכיחה את החיבור של 'אלקטרה' לקהל הלקוחות החרדי שבחר בטוב ביותר. ציבור שומרי התורה מוקיר את מהלך החברה שהובילה ראשונה את ייצור מזגני המהדרין, מזגנים שפועלים ללא כל חשש חילול שבת תחת חותמת הכשרות של בד"ץ מהדרין של הגר"א רובין שליט"א.

    כזכור, לפני מספר שנים הגיעה שאלה לפתחה של ענקית המיזוג, 'אלקטרה', אודות בעייתיות בשימוש במזגנים ככל שהטכנולוגיה התקדמה, ובקודקודי החברה לא מיהרו להשיב את הפונים ריקם. כאשר קיבלו שאלה ועוד שאלה לגבי מזגנים חדישים ומלאי רגשים (חיישנים) הם החליטו להרים את הכפפה ולבדוק את הנושא אחת ולתמיד. תחילה ניגשו לבדוק את הצד הטכני, מה הוא כולל וכיצד הוא משפיע על חייהם של ציבור יראי ה', שמהווים קהל צרכני גדול שלהם, והשלב השני היה לערב את בית הדין של הגר"א רובין שליט"א, ולנסות להבין יחד האם אפשר להביא לציבור שצמא להדר בכבוד השבת, משהו טוב יותר ומהודר יותר מהמוצרים שיש בשוק. בתוך זמן קצר החלו הפעולות המעשיות עד למצב בו ישנם כיום דגמים בעלי התקן שבת מובנה בתוך המזגן, לצד מותגים בעלי התקן שבת טק.

    התוצאות מוכחות בשטח. בעלי חנויות החשמל והמתקינים מספרים על הצפה של שאלות מצד צרכנים ועל דרישה למזגנים כשרים למהדרין, למען כבוד השבת.



    0 תגובות