שר השיכון ליצמן בריאיון: "ביקשתי את השיכון והתכנון וקיבלתי מיד"

    אסתי פלד No Comments on שר השיכון ליצמן בריאיון: "ביקשתי את השיכון והתכנון וקיבלתי מיד"

    שר השיכון הנכנס יעקב ליצמן בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מספר על ההצלחות במשרד הבריאות, "לקחתי את פניות הציבור וטיפלתי בכל אזרחי המדינה יהודים וערבים כאחד". על משרד השיכון: "אני דרעי וגפני נעבוד יחד לטובת הציבור". והרדיפה התקשורתית: "ידעתי שזה יגיע"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון והבינוי הנכנס יעקב ליצמן התראיין הערב (ראשון) עם השבעת הממשלה ה-35 בראשות בנימין נתניהו ל'מהדורה המרכזית' מבניין הכנסת בהגשת אבי מימרן, התייחס למו"מ מול נתניהו על השיכון: "ברגע שביקשתי מראה"מ את השיכון, מיד קיבלתי. ביקשתי גם את המינהל, קיבלתי. לא היה על זה אפילו דיון. יש לי תוכניות, תנו לי שבועיים במשרד וארחיב יותר".

    האם לא לקנות דירות לחצי שנה הקרובה? "זה אני לא אומר. יש לי תוכניות לטווח הקרוב ולטווח הארוך. אני אשב עם גורמי המקצוע ונחליט ואל תשכחו שאני צריך את אישור משרד האוצר. אני גפני ודרעי נעבוד יחד מה שהיה שייך לו מנהל התכנון נשאר אצלו אני לא באתי לגעת במה ששייך לו".

    ליצמן התייחס למהפכה שעשה במשרד, "משרד הבריאות כשנכנסתי לתפקידי לקחתי את פניות הציבור לליבי, כל מי שפנה ללשכה, יהודים, ערבים כולם קיבלו מענה. זאת המטרה שלי העיקרית. בנוסף עשיתי רפורמות כמו טיפולי שיניים בחינם, בבריאות הנפש, הגדלתי את סל הבריאות והמון דברים לטובת הציבור".

    ליצמן הוסיף, "אני שמח שלקחתי את נושא פניות הציבור והרמנו אותו. כל אזרח קיבל מענה. אני מודה לעוזרים שלי מוטי בבציק, חיים יוסטמן, יעקב איזק ואבי דז'דק. עזרנו גם בטיפולי שיניים, סל הבריאות ועוד תחומים רבים".

    על הציבור החרדי במשבר הקורונה: "לא היה דיון מיוחד על החרדים. הציבור החרדי לגמרי לא זלזל בהנחיות. היו פה ושם קבוצות שגרמו למצב הקשה. אני אמרתי שביקשתי להטיל סגר על בני ברק וכך לא הייתי צריך להטיל סגר על מקומות אחרים וזאת היה הטעות".



    0 תגובות