מתיחות בין ישראל לחיזבאללה: גורם ביטחוני: "בודקים את עירנות צה"ל"

    קובי פינקלר No Comments on מתיחות בין ישראל לחיזבאללה: גורם ביטחוני: "בודקים את עירנות צה"ל"

    גורם ביטחוני אומר על רקע החדירה הכביכול "תמימה" מלבנון לישראל, "אנחנו לא ניתן לזה יד ולכן ההוראה הייתה לכח גולני לפעול ואכן הם פעלו ביעילות"

    Israeli soldiers stand near the site where a tunnel that crosses from Lebanon to Israel was uncovered, on the border near the Northern Israeli city of Metula, on December 24, 2018. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ???? ????? ????? ?????? ?????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתח בין חיזבאללה לישראל בשיא: בצה"ל הוחלט על תגבור ערנות ודריכות לאור האירועים האחרונים שהתהוו על הגדר.

    גורם בטחוני אומר שרק בחודש האחרון נרשמו שלושה מקרים של חציית קו הגדר כולל קו כחול ( מרחק של 100 מטר מעבר לקו הגבול הבין לאומי). "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו רפיון באזור הרגיש הזה".

    לדבריו, "פעם זה חיתוך הגדר בשלושה מקומות, פעם זה סודני כביכול תמים שחוצה את הגדר והיום זה לכאורה רועה צאן "תמים" שהולך בשטח, לא שועה לאזהרות וממשיך לצעוד לעבר מוצבי צה"ל כאילו אין גבול. אנחנו לא ניתן לזה יד ולכן ההוראה הייתה לכח גולני לפעול ואכן הם פעלו ביעילות".

    ההבנה במערכת הביטחון שישנם גורמים עויינים בלבנון המנסים את ערנות כוחות הביטחון ומידי פעם הם מאפשרים לאנשים תמימים לכאורה לחצות את הגדר או אפילו לפגוע בה כפי שהיה לפני כשלושה שבועות.

    כזכור היום במהלך מארב שגרתי בהר דב, זיהה כוח צה"ל חשוד אשר חצה את קו הגבול משטח לבנון לשטח ישראל. החשוד נפצע מאש כוחות צה"ל ופונה באופן מוסק לבית חולים בשטח ישראל.



    0 תגובות