תם עידן: שר הביטחון בנט לאלופים: "אסור לתת לאיראן להרים ראש"

    קובי פינקלר No Comments on תם עידן: שר הביטחון בנט לאלופים: "אסור לתת לאיראן להרים ראש"

    שר הביטחון נפתלי בנט סיים את תפקידו כשר הביטחון, ונפרד מאלופי צה"ל שם אמר: "אסור להרפות מאיראן. עליכם להשלים את המלאכה. איראן היא ראש תמנון הטרור ואסור לאפשר לה להרים ראש"

    נתגעגע. שר הביטחון נפתלי בנט עוזב בפעם אולי האחרונה את שרד הביטחון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון הנכנס, ח"כ בני גנץ ושר הביטחון היוצא, ח"כ נפתלי בנט, ערכו היום (ראשון) פגישת חפיפה לקראת טקס החילופים הצפוי מחר (שני) בו יעביר בנט לגנץ את מקל משרד הביטחון.

    שר הביטחון נפתלי בנט עוזב היום (ראשון) את משרד הביטחון עם הקמת הממשלה ה-35 ויוצא אל האופוזיציה. בנט ייזכר כשר שלקח את מלחמת הצללים בזירה האיראנית לשלב תוקפני ונחוש יותר, כפי שאמר הוא עצמו, "נהפוך את סוריה לוייטנאם של איראן".

    התפיסה הביטחונית הניצית של בנט והקשר ההדוק בין הרמטכ"ל כוכבי ושר הביטחון היוצא הביא את צה"ל לחשיבת ניצחון והכרעה ברורה בזמן מלחמה. הלחץ על אוייבי ישראל והפעולות נגדם עלו בכמה שלבים עם הצלחות לא מבוטלות בשדה המערכה המתמשכת מול איראן וגרורותיה במזרח התיכון.

    שר הביטחון היוצא נפתלי בנט כתב לפני זמן קצר:

    "סיימתי.

    נתתי את כל שיכולתי לתת כשר הביטחון שלכם,
    כדי לשמור עליכם, אזרחי ישראל.

    עבורי כל רגע בתפקיד – בדחיפת מבצעים, בביקורי לוחמי צה״ל בשטח, במפגשי תושבים -הייתה זכות גדולה.

    אני בטוח שאבא ז"ל שעלה עם אמא לארץ ישראל מתוך ציונות טהורה שמח מאד.

    אני מבטיח לכם שבכל מקום בו אהיה אמשיך להיות חייל של עם ישראל.

    שלכם,
    נפתלי בנט".

    מוקדם יותר נפרד שר הביטחון מפורום המטכ"ל, שר הביטחון אמר לאלופי צה"ל: "הקיום של המדינה תלוי בנו. הערך העליון של צה״ל הוא ניצחון על האויב. בכל מחיר. זה תלוי ברוח הלחימה, ובחיבור שלנו לארץ ולמורשת שלנו".

    בנט פרש את משנתו אל מול האלופים ואמר, "בחצי השנה האחרונה:

    1. עברנו מיעד של בלימת איראן בסוריה, לסילוקה מסוריה. תקפנו ללא הרף ובעוצמה גבוהה, ואכן איראן פינתה בסיסים והוציאה את רוב חייליה מסוריה. אסור להרפות. עליכם להשלים את המלאכה. איראן היא ראש תמנון הטרור ואסור לאפשר לה להרים ראש.

    2. הובלנו, צה״ל ומשרד הביטחון, בהצלחה אדירה את המערכה מול הקורונה. חייבים להתכונן להתפרצות שנייה בחורף, והפעם מבלי לסגור את כלכלת ישראל.

    3. פעלנו בעוצמה ובנחישות מול חמאס והג’יהאד האיסלמאי בעזה. מול כל הפגנה, כל רקטה וכל מפריח בלון. לתושבי עוטף עזה מגיע שקט וביטחון. הרמטכ״ל ומפקדי צה״ל: אני בוטח בכם וסומך עליכם. לרשותכם תמיד".



    0 תגובות