השר פרץ לקראת השבעת הכנסת: "זהו אינו יום חג אבל הקלה גדולה"

    איתי גדסי 1 Comment on השר פרץ לקראת השבעת הכנסת: "זהו אינו יום חג אבל הקלה גדולה"

    יו"ר העבודה עמיר פרץ אמר לקראת השבעת הממשלה, "אני מגיע לממשלה הזאת עם אג'נדה כלכלית סוציאל דמוקרטית. אני מביא איתי לשולחן הממשלה תפיסה מדינית המאמינה בשלום ובפתרון של שתי מדינות לשני עמים"

    The heads of the Gesher, Labour and Meretz party, Orly Levy, Amir Peretz and Nitzan Horowitz hold a press conference in Tel Aviv, on February 23, 2020, ahead of the israeli elections. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ????? ???? ??? ???? ??????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה המיועד, ח"כ עמיר פרץ נאם במליאת הכנסת בדיון במליאה לקראת השבעת הממשלה ה-35: "עלינו להביט אל המציאות הפוליטית כפי שהיא, ולא כפי שהיינו רוצים שהיא תהיה. גם אי הכרעתו של הבוחר היא אמירה כלפינו".

    לדברי פרץ, "תפקידנו הוא להסתכל על מצב המדינה, מצב החברה הישראלית והמציאות הפוליטית, ולהעמיד את האינטרס של הציבור הישראלי בראש סדר העדיפויות. זהו אינו יום חג. אבל זהו אכן יום של הקלה גדולה, ויציאה לדרך חדשה".

    פרץ פרש את משנתו הכלכלית ואמר: "אני מגיע לממשלה הזאת עם אג'נדה כלכלית סוציאל דמוקרטית. שונה מאשר חלקים בקואליציה, וגם באופוזיציה. אני מביא איתי לשולחן הממשלה תפיסה מדינית המאמינה בשלום ובפתרון של שתי מדינות לשני עמים. התפיסה הזאת שונה מתפיסתם של חלקים בממשלה שרוצים בסיפוח חד צדדי, היא שונה מתפיסת העולם של חלק מחברי האופוזיציה התומכים בריבונות על כל שטחי יהודה ושומרון". אמר פרץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      'בשלום ובפתרון של שתי מדינות לשני עמים' עוד שמאלני בתור שר!!! מה יהיה???
      אסור לוותר על ארץ הקודש והנה זה קורא בממשלת נתניהו!!!