בנט: "נתניהו בלעדינו בלי עמוד שדרה ערכי שחרר אלף מחבלים"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "נתניהו בלעדינו בלי עמוד שדרה ערכי שחרר אלף מחבלים"

    שר הביטחון היוצא תקף את ראש הממשלה בדיון לקראת השבעת הממשלה, "נתניהו בלעדינו מינה מאות שופטים אקטיביסטים התגאה כמה הוא שומר עומד על המשמר לשמור על בית המשפט העליון"

    Israeli Defense Minister Naftali Bennett delivers a statement to the media in Ariel, in the West Bank, January 26, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ????? ???????? ??? ???? ?? ??????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון שנערך בכנסת לקראת ההשבעה של הממשלה ה-35 בראשות בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ, נאם יו"ר ימינה שר הביטחון היוצא נפתלי בנט שהלך עם מפלגתו לאופוזיציה ואמר, "אנחנו יוצאים היום לאופוזיציה עם גב זקוף. המטרה הייתה להכניס אותנו נטולי כוח ונטולי מצפן, אנחנו מציגים תקווה אנחנו מציגים דרך. ולאורך כל העשור האחרון אנחנו היינו עמוד השדרה של הממשלה".

    בנט תקף את נתניהו ואמר, "נתניהו בלי עמוד שדרה הערכי משחרר 1000 מחבלים אבל כשאנחנו בפנים מנענו שחרור מחבלים ישראלים. נתניהו בלעדינו בלי עמוד שדרה לאומי דוהר לכיוון מדינה פלסטינית ובשיא האופל בשיא החושך הצגנו את תוכנית הריבונות שהיום הוא נשבע לקיימה" אמר בנט.

    בנט המשיך לתקוף ואמר, "נתניהו בלעדינו מינה מאות שופטים אקטיביסטים התגאה כמה הוא שומר עומד על המשמר לשמור על בית המשפט העליון אבל כשנכנסנו שרת המשפטים שקד מינתה מאות שופטים שמרנים. נתניהו מעדיף לידו גמדים חלשים נטולי כוח וזה לא אנחנו אז אנחנו יוצאים בראש מורם". אמר שר הביטחון היוצא.



    0 תגובות