השר ליצמן: "אדאג לכולם לקורת גג וגם לחרדים שקופחו"

    איתי גדסי No Comments on השר ליצמן: "אדאג לכולם לקורת גג וגם לחרדים שקופחו"

    לקראת השבעתו כשר השיכון והבינוי נאם ליצמן במליאה והתייחס לתפקידו החדש, "אני מדגיש, חד-משמעית, שאני אדאג לכולם. כל תוכנית תהיה תוכנית לאומית, ויהיה שוויון לכולם, ונקפיד על כל הכללים"

    Israeli minister of Health Yaakov Litzman visits at the Ministry of Health Call Center in Kiryat Malachi on March 1, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ??????? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ??? ????? ????? ???? ???? ??????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב ליצמן אמר בדיון במליאה לקראת כניסתו לתפקיד שר השיכון בממשלה ה-35: "אני נערך לעסוק בבינוי, בזכות של כל אזרח לקורת גג, ולא משנה לי אם הוא חילוני, דתי, חרדי, ערבי. לכולם מגיע קורת גג" הבהיר ליצמן לציבור בישראל והוסיף, "נכון, שלא תהיה לכם טעות, גם לחרדים מגיעה קורת גג. מה שקיפחו כל השנים – בהחלט מגיעה להם קורת גג".

    ליצמן הבהיר על דוכן הכנסת: "אני לא מתבייש לומר שאני אחפש לתקן את העוול, אבל אני מדגיש, חד-משמעית, שאני אדאג לכולם. כל תוכנית תהיה תוכנית לאומית, ויהיה שוויון לכולם, ונקפיד על כל הכללים. אבל, אין שום בושה להגיד שאני אדאג גם לאלה שקופחו".

    ליצמן תקף את התנהלות ליברמן ולפיד כנגד הציבור החרדי, "יהדות התורה הצליחה – לאורך כל מערכת הבחירות, לאורך המשא ומתן עם הליכוד – דבקות במטרה, עמידה על עקרונות וערכים שחשובים לנו לצביון היהודי ולמסורת ישראל ולסטטוס-קוו. שוב הוכח שמי שנלחם במסורת ישראל, בשבת קודש ובציבור החרדי, סופו שינחל אי-הצלחה. אנחנו רואים את זה, גם עם לפיד וגם עם ליברמן".

     

     

     



    0 תגובות