ח"כ אבי דיכטר: "את השקפותיי אמשיך לקדם כחבר כנסת"

    איתי גדסי 3 Comment on ח"כ אבי דיכטר: "את השקפותיי אמשיך לקדם כחבר כנסת"

    ח"כ אבי דיכטר שנאלץ לכהן כח"כ פשוט ולא קיבל תפקיד שר: "לא שמעתי נימוק שיכול לשכנע אותי או כל אדם אחר, מדוע לא נמצאתי ראוי לתפקיד של שר ולחבר קבינט ביטחוני"

    אבי דיכטר צילום: פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר מפלגת הליכוד, ראש השב"כ לשעבר, ח"כ אבי דיכטר שנותר מחוץ לשולחן הממשלה, מביע את צערו על אי-מינוי לתפקיד שר ומצהיר כי ימלא את תפקידו בכנסת בגאווה "בכנסת הבאה אמלא את תפקידי בגאווה ובגאון כחבר כנסת מן המניין. לצערי, ראש הממשלה נתניהו החליט שלא למנות אותי כשר בממשלתו. גם בשיחתנו הלילה לא שמעתי נימוק שיכול לשכנע אותי או כל אדם אחר, מדוע לא נמצאתי ראוי על ידו לתפקיד של שר ולחבר קבינט ביטחוני".

    דיכטר מציין כי "עשרות אלפי אנשים בהם מתפקדי ליכוד רבים ומצביעי ליכוד, תמהים איך זה קורה שנתניהו החליט כך למרות מיקומי בעשירייה הראשונה ברשימת הפריימריז, ומהעובדה שכיהנתי פעמיים כשר בממשלה וראש שב"כ לשעבר. יחד עם זאת, אני איש ליכוד ואדם ממלכתי המכבד החלטות שקיבל מי שהסמכות בידו ולכן אתמוך בממשלה שבה מכהנים לא מעט מחברי הקרובים בליכוד ובכלל, ומאחל להם בהצלחה".

    בכיר הליכוד הוסיף ואמר כי "בארבע השנים האחרונות הצלחתי להוביל חקיקה עם רוב של למעלה מ-60 חברי כנסת. גם את חוק הלאום, וגם את חוק קיזוז משכורות מחבלים. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, ואני בן גאה לעם הנצח. את ניסיוני הבטחוני, המדיני ואת חזוני למדינת ישראל אמשיך לקדם כחבר כנסת".

    לדבריו, "דרושות רפורמות משמעותיות בתחומים רבים, ואעשה כל שביכולתי כדי להוביל אותן. ומילה לסיום. ליכודניקים יקרים, נתתם בי את אמונכם וסייעתם לי לקפוץ 16 מקומות בפריימריז. לא אאכזב אתכם. נמשיך לפעול יחד ולא נוריד ראש", סיכם דיכטר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מי לא בממשלה.? ברקת, סער, דיכטר
      שלושת הפיגורות היחידות שמדירות שינה מהמלך.

    2. 1

      אבי דיכטר יקר אני פשוט המומה לא מובן לי בכלל מה קורה אייך זה שנתניהו פסח עליך. לא מקובל עלי!