הלימודים האקדמיים עברו ל…זום

    חיים כץ No Comments on הלימודים האקדמיים עברו ל…זום

    לאור מורכבות הלמידה בימים אלו: הערכות מיוחדת והתאמת התנאים להמשך לימודים בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים המאתגרים הללו, כאשר ישנן הגבלות מיוחדות ואין אפשרות לקיים לימודים פרונטליים, נערכו בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו עם תנאים מיוחדים ללמידה מרחוק, תנאים שיאפשרו לסטודנטים להמשיך ולהתקדם בתכנית הלימודים שלהם באופן המיטבי. מדובר בהתארגנות מערכתית הכוללת הוראה מקוונת כמו בכל המוסדות, בתוספת מצגות מפורטות, צילומים של קטעי צפייה ואף שיעורי שמע להם ניתן להאזין גם מקווי טלפון כשרים.

    "אנו ערים לקושי הרב ולמוגבלויות שנוצרו אצל הסטודנטים בקמפוסים החרדיים שלנו ומאד מבינים אותם", אומר פרופ' יובל אלבשן – דיקן הפקולטה למשפטים באונו, "במיוחד כאשר לחלק מהם אין חיבור לרשת ובאופן כללי השהיה עם משפחה ברוכה באותו בית מקשה על תהליכי הלמידה שלהם. הנהלת הקריה האקדמית אונו השקיעה מחשבה והון רב לבניית קורסים דיגיטליים וכן מערכת שתיתן מענה לסטודנטים מרחוק כולל הנגשת חומר מותאמת לאמצעי המדיה הכשרים ולאפשרות של האזנה חוזרת בכל רגע – ולא רק בשידור חי. אנו מקווים להפיק את מירב התועלת ממערכת למידה זו וזמינים כל העת עבור הסטודנטים שלנו לכל סוגיה, צורך ועניין".

    כפי שציין פרופ' אלבשן, הלימודים בקמפוס החרדיים של הקריה האקדמית אונו בירושלים ובאור יהודה ממשיכים עם התאמות מיוחדות לתקופה זו. כך בעצם יתאפשר בס"ד לכל הסטודנטים להתקדם אל קבלת התואר בקצב המתוכנן מבלי להתעכב ולהפסיד זמן וכמובן גם לצאת אל שוק העבודה כמה שיותר מהר.

    במקביל ללימודים הללו, ממשיכים בקמפוסים החרדיים את הרישום לקראת כל מסלולי הלימודים לתואר שיחלו בקיץ הקרוב,. כעת לאור המצב ניתן אף לקיים שיחת ייעוץ לימודים דרך הטלפון, מה שבד"כ מתקיים רק במקום. זה בדיוק הזמן לנצל את ההזדמנות, להרים טלפון ולבחון יחד עם יועץ לימודים בכיר מהו מסלול הלימודים המתאים ביותר עבורכם! 072-223-7551



    0 תגובות