עשרות משפחות הגיעו לל"ג בעומר בשילה הקדומה

    חיים כץ No Comments on עשרות משפחות הגיעו לל"ג בעומר בשילה הקדומה

    מאות אנשים השתתפו בארועי ל"ג בעומר בשילה הקדומה. הורים חגגו חלאק'ה לילדים והאתר חזר לפעילות אחרי חודשיים של הפסקה בשל הקורונה

    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהשנה ההגעה למירון נאסרה על פי תקנות החירום, אתר שילה הקדומה שימש עבור רבים תחליף. קבוצות מנגנים הוסיפו לאווירה החגיגת והמבקרים צפו במיצגים האור קוליים ובמיצגים.

    מדרכי האתר הדריכו את המשפחות וסיירו איתן בין הממצאים ההיסטורים שפזורים במקום.

    במועצת בנימין, תיירות בנימין ואנשי עמותת "משכן שילה" המפעילה את אתר המורשת, בירכו את הבאים לארוע וציינו כי מדובר בהחזרת הצבע ללחיים גם של האתר וגם של המשפחות. "אחרי חודשיים בהם נאלצנו על פי תקנות החירום לסגור את המקום, משמח לראות אותו פעיל שוב וקולט מבקרים רבים". בשילה הקדומה מדגישים כי זוהי תחילתה של מסורת בנימינית ראויה עם הנחלת ערכי המקום שבו חנה קיימה את הנדר והגיעה עם בנה שמואל ביום שגמלה אותו לעיר המשכן בשילה.

    ראש המועצה ישראל גנץ אמר כי שילה הקדומה הי אתר מורשת שמושך אליו עוד ועוד מבקרים מהארץ ומהעולם ואנחנו שמחים שיכולנו להחזיר את הפעילות בו. תודה לאנשי האתר על הזמנת הציבור והרמת ארוע ל"ג בעומר מרשים גם בתנאים הנוכחיים של ההגבלות".

    דובי אודסר מאתר שילה הקדומה אמר כי "החוויה היהודית וההיסטורית שעוברים כאן היא ייחודית ומרגשת גם בביקורים חוזרים. ומרגש לראות את המוני המבקרים כל פעם מחדש".



    0 תגובות