כך צפו אלפי משתתפים בקורסים מקצועיים

    חיים כץ No Comments on כך צפו אלפי משתתפים בקורסים מקצועיים

    אלפי משתתפים בפעילות ייעודית של מרכזי ההכוון התעסוקתי לחרדים לתקופת הקורונה

    אילוסטרציה צילום: אורי לנז, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתקוונים לעבודה. למעלה מ-3,000 משתתפים צפו והאזינו לסדרת ההרצאות המקוונות של מרכזי ההכוון התעסוקתי לחרדים. המיזם הייחודי שיצא לדרך בתחילת משבר הקורונה בהובלת יחיאל אמויאל מנכ"ל 'מרכז כיוון', איחד את 12 מרכזי ההכוון התעסוקתי לציבור החרדי הפזורים ברחבי הארץ ומופעלים על ידי משרד העבודה והרווחה, במטרה להמשיך לשרת את מחפשי העבודה החרדים מכל רחבי הארץ.

    במסגרת הפרוייקט, העבירו מרכזי ההכוון התעסוקתי את פעילותם לאמצעים דיגיטליים והקימו פלטפורמה מקוונת שפונה לכל המעוניינים להיכנס לשוק העבודה מכל רחבי הארץ, או עובדים שנמצאים בתקופת חל"ת ופיטורין.

    למעלה מ-20 וובינרים (הרצאות לייב מקוונות) בנושאים הקשורים להשתלבות איכותית בעולם העבודה תוך התייחסות אקטואלית לשינויים בעקבות מגיפת הקורונה. מגוון ההרצאות הרחב, אפשר לכל פונה למצוא את ההרצאה הרלוונטית שתסייע לו להתקדם מבחינה כלכלית ותעסוקתית. המרצים הבכירים שהשתתפו בסדרת הוובינרים כללו החל מעו"ד שעסק בדיני עבודה וחל"ת בתקופת הקורונה, ועד למנכ"לי חברות, יועצים עסקיים שעסקו ביזמות עסקית ומומחה לפיננסים שדיבר על ניהול פיננסי נכון בזמני משבר.

    ההרצאות הועברו בשידור חי באמצעות פלטפורמת זום המאפשרת שיח עם המרצה לשאלות ותשובות תוך כדי הרצאה מקוונת, ובנוסף שודרו גם באמצעות מערכת IVR מתקדמת להאזנה באמצעות הטלפון. גם בימים שלאחר השידור החי של ההרצאות, צפו רבים בשידור החי של ההרצאות בפלטפורמה הדיגיטלית שהותאמה במיוחד לפרוייקט הוובינרים של מרכזי ההכוון התעסוקתי.

    יחיאל אמויאל מנכ"ל 'מרכז כיוון' בירושלים אמר: "משבר הקורונה יצר כאוס גדול בעולם התעסוקה, ההתגייסות שלנו ושל חברי משאר מרכזי ההכוון התעסוקתי לציבור החרדי יחד עם הצוות של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים יחד עם רשות התעסוקה העירונית של עיריית ירושלים, העניקה את האפשרות לאלפי מתעניינים ומבקשי עבודה להיערך כבר כעת לכניסה או חזרה לשוק התעסוקה מיד ביום שאחרי הקורונה. מגוון הטיפים והכלים המעשיים שהענקנו בלמעלה מ20 הרצאות מרתקות, יסייעו לאלפים רבים להיקלט בתעסוקה איכותית עם פרנסה בכבוד".



    0 תגובות