אין ביטחון: פקחי תנועה ערבים תקפו צעיר חרדי באלימות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אין ביטחון: פקחי תנועה ערבים תקפו צעיר חרדי באלימות

    פקחי תנועה ערבים בשכונת רמת שלמה בירושלים תקפו באלימות קשה חרדי – המשטרה שחררה את התוקפים למרות הראיות הרבות שהוצגו בפניה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעיר חרדי, כבן 25 הותקף באלימות קשה ע"י פקחי תנועה בשכונת רמת שלמה בירושלים. הצעיר נפגע בראשו ופונה בידי כוחות מד"א לבית החולים.

    מתיעוד של חלק מהתקיפה ניתן לראות את אחת מפקחי החניה מפיל את הצעיר לריצפה מכה אותו, ובועט בו. לאחר מכן נראה הצעיר שוכב על הכביש ומדמם תוך שעוברי אורח מסייעים לו.

    האירוע אשר התרחש שלשום (שלישי) התחיל בעת שהבחור החרדי, ירד מרכבו והזיז את אחד מהקונוסים אשר הניחו פקחי התנועה על הכביש. אז החלו הפקחים לתקוף אותו.

    למשטרה הגיעו מספר עדי ראייה לאירוע, אשר הגישו תלונה ואף מסרו תיעוד של האירוע. הבחור שהותקף נלקח מחדר המיון לתחנת המשטרה שם הגיש תלונה, וגם נחקר באזהרה. העדים כולם חיזקו את גירסת המותקף ותיארו כיצד הותקף בצורה קשה.

    למרות התיעוד והעדים שיחררה המשטרה את התוקפים מיד לאחר החקירה. אתמול טופל הבחור בבית החולים ושוחרר לביתו בשעות אחה"צ.

    עדת ראיה שצפתה באירוע סיפרה "הבחור החרדי, הותקף ללא שעשה כלום, זה היה מזעזע, כל הפה שלו דימם ניסיתי לסייע לו. הם ממש הכו אותו בצורה קשה. הם היו כמה תוקפים, אנחנו הזמנו את המשטרה והם עצרו את אחד התוקפים. אחד מהערבים היה עם אלה, המשטרה מצאה את האלה ברכב של הערבים."

    עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו שמסייע לנפגע העבירה מסר "לא יתכן שאזרח מותקף ברחובה של עיר, באלמות קשה בידי פקחי תנועה, ללא שעשה דבר. המותקף נזקק לפינוי רפואי, ופונה בידי כוחות מד"א לבית החולים".

    למרות התקיפה האלימה אומר עו"ד פולסקי "לתדהמתנו הרבה, למרות שמדובר בתקיפה ברוטאלית שגרמה לחבלה של ממש, משטרת ישראל בחרה לשחרר לאחר חקירה קצרה את התוקפים, וזאת חרף תיעוד ברור ועדותם המפורטת של עוברי אורח על האירוע. אנו קוראים למשטרה לעצור מידית את התוקפים, להאריך את מעצרם ולהעמידם לדין, לא להפקיר את ביטחונם האישי של תושבי ירושלים, אפילו שהם חרדים".



    0 תגובות