אל נא רפא נא לו: מצבו של בחור הישיבה שהוכש – קריטי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אל נא רפא נא לו: מצבו של בחור הישיבה שהוכש – קריטי

    בשני האחרון בחור ישיבה מ"בית מתתיהו" טייל עם חבריו בנחל צאלים שבדרום, כשלפתע הוא התעלף ואיבד את הכרתו. לאחר חילוצו הקשה, הוא הובהל לבית החולים שם התברר כי הבחור הוכש

    The Tze'elim Stream, on January 21, 2017. Tze'elim Stream is a wadi and canyon situated in the Judean Desert, Southern Israel, near Masada, descending to the Dead Sea. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ???? ????? ?? ???? ???? ????? ???? ????? ??? צילום: פלאש 90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תפילת רבים: מצבו של בחור הישיבה מ"בית מתיתיהו" שהוכש בנחל צאלים בשני האחרון הידרדר עוד יותר בשעות האחרונות וכעת הוא נמצא במצב קריטי. הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור חיים מנחם מנדל בן לאה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

    ביום שני האחרון, ייצא הבחור חיים מישיבת "בית מתתיהו" עם חבריו לטיול בנחל צאלים בדרום, במהלך הליכתם לפתע חיים התעלף ואיבד את ההכרה, ללא סיבה מובנת שהייתה אמורה להתריע בפניהם על מצבו של חיים.

    כוחות רבים של צוותי חילוץ הוזנקו לזירת האירוע בצאלים, מסוק חילוץ זירז את החילוץ, וחיים הוסק אל בית החולים הדסה בירושלים ישר למחלקת טיפול נמרץ.

    צוות בית החולים שטיפל במסירות בחיים, גילה לאחר מספר שעות כי מדובר בהכשת נחש. הארס גרם לחיים להתעלפות ולאיבוד ההכרה.

    כעת מצבו של חיים הידרדר מאוד והוא נמצא במצב קריטי. הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור חיים מנחם מנדל בן לאה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.



    0 תגובות