בימינה תוקפים את נתניהו: "ביבי די עם השקרים"

    ישראל רובין 1 Comment on בימינה תוקפים את נתניהו: "ביבי די עם השקרים"

    בסרטון שפרסמו היום תוקפים חברי סיעת ימינה את ראש הממשלה נתניהו על התנהלותו במו"מ להצטרפותם לממשלה: "ביבי די עם השקרים" | גפני מתווך "אסור שסיעת ימינה לא תהיה בקואליציה" | האם רפי פרץ במגעים להצטרף לממשלה לבדו?

    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסרטון שפרסמה היום (רביעי) סיעת ימינה כנגד ראש הממשלה נתניהו לאחר שחברי הסיעה החליטו ללכת לאופוזיציה, טוענים חברי הסיעה לזלזול מופגן מצד נתניהו. בסרטון נאמר הפריכו חברי ימינה את דברי נתניהו כי ימינה דורשים תפקידים בלתי פרופורציונאליים לגודל הסיעה וטענו כי מפלגות ש"ס ויהדות התורה קיבלו מראש הממשלה נדוניה גבוהה יותר באופן יחסי מההצעות שקיבלו ימינה תמורת הצטרפות לממשלת האחדות.

    בימינה אף טענו כי נתניהו משקר במצח נחושה לגבי דרישותיהם והשתמשו במילים קשות: "ביבי די עם השקרים, הציונות הדתית סיימה להיות הפראיירית שלך".

    בשלב זה, נראה כי כשלו המגעים לחלוטין ובכוונת חברי הסיעה אכן להישאר באופוזיציה ולא להיכנס לממשלת נתניהו.

    יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני חשף היום כי הוא עומד בקשר עם ראשי מפלגות 'הליכוד' ו'ימינה' ופועל כל העת על מנת שייכנסו לקואליציה, לדבריו: "אסור שסיעת ימינה לא תהיה בקואליציה".

    במקביל, על פי פרסומים שונים, מנהל יו"ר הבית היהודי, שר החינוך רפי פרץ משא ומתן עם ראש הממשלה ובכוונתו להצטרף לממשלה אף ללא יתר חברי סיעת ימינה.

    על פי דיווחו של העיתונאי זאב קם, בסביבתו הקרובה של השר רפי פרץ לא פוסלים אפשרות שיסכים להיכנס לבדו לממשלה, גם אם ימינה תישאר בחוץ. זה יקרה רק אם פרץ יקבל תפקיד של שר עם סמכויות משמעותיות לציונות הדתית.

    בנוסף, חבר מרכז הבית היהודי, יהודה לוינגר אמר הבוקר לאיתי גדסי במהדורת הבוקר כאן בקול חי כי "רפי פרץ חייב להיפרד לשלום מבנט ושקד שלא מייצגים את הציונות הדתית ולהצטרף לממשלה של נתניהו. יש לחץ מצד אנשי הבית היהודי על הרב פרץ".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח