הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג בפעילות מבצעית בשומרון

    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג בפעילות מבצעית בשומרון

    החלל הראשון של צה"ל בפעילות מבצעית מאז תחילת השנה: במהלך פעילות מעצרים בכפר יעבד בצפון השומרון נהרג לוחם צה"ל מסיירת גולני

    כוח צה"ל. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחם צה"ל מסיירת גולני, סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל, בן 21 מרמת גן, נהרג לפנות בוקר בפעילות מבצעית בשומרון. האירוע התרחש במהלך פעילות מעצרים בכפר יעבד בצפון השומרון במרחב החטיבה המרחבית 'מנשה'.

    דובר צה"ל מסר "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

    "כבר עם כניסת הכוחות לשטח היו זריקות אבנים מסיביות", סיפר תא"ל הדי זילברמן. "ברגע שהחיילים היו בדרכם החוצה ולאחר ביצוע כל המעצרים הושלכה אבן מגג אחד הבתים על ראשו של אחד החיילים ולמרות שהיה עם קסדה היא גרמה לפציעתו באורח קשה. ניידת טיפול נמרץ חילצה את הפצוע למנחת מסוקים בדרך לבית החולים, שם נפטר הפצוע".

    דובר צה"ל מספר שהחייל שייך לסיירת גולני והפעילות היתה למניעת ידויי אבנים על ציר אתון שמהוה ציר קבוע לידויי אבנים כשהמטרה היתה לעצור את המבוקשים.

    בצה"ל מציינים כי זהו החלל הראשון של צה"ל בפעילות מבצעית מאז תחילת השנה.

    שר הביטחון, נפתלי בנט: "סמל-ראשון עמית בן יגאל נפל הלילה בעת שהגן על ביטחון ישראל. צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים השפלים שאחראים לכך, ואנו נבוא איתם חשבון. בשם מערכת הביטחון אני מבקש למסור תנחומים למשפחת בן יגאל היקרה. יהי זכרו ברוך".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בשמי ובשם אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים כנים למשפחתו של עמית בן יגאל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית ע"י בן עוולה.  כפי שקרה בכל המקרים בשנים האחרונות, ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון".

    נשיא המדינה ראובן ריבלין: "‏בשעה הקשה הזו אני שולח חיבוק אמיץ וכוחות למשפחתו של רב סמל עמית בן יגאל שנפל הלילה בעודו מגן על כולנו. ‏ליבנו נשבר מול זיו העלומים שנגדע, מול האובדן הנורא. אני סמוך ובטוח שכוחותינו ישיגו את המחבלים השפלים וימצו עימם את הדין. יהי זכרו ברוך".



    0 תגובות