ח"כ מלכיאלי קבע מזוזה בשכונה החדשה בב"ש: "עוזרים לכולם"

    קלמן טלר No Comments on ח"כ מלכיאלי קבע מזוזה בשכונה החדשה בב"ש: "עוזרים לכולם"

    שהחיינו: ח"כ מיכאל מלכיאלי השתתף כ'אורח הכבוד' בטקס קביעת מזוזה לשכ' 'רמת אברהם' בבית שמש

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תלאות רבות אותם עברו תושבי השכונה החדשה, התקיים היום (ראשון) טקס קביעת מזוזה בשכ' 'רמת אברהם' בעיר בית שמש, בהשתתפות נציגי התושבים, וחברי מועצת העיר מטעם ש"ס – יגאל חדד, ישראל רמתי ויצחק אלמליח. עם ח"כ מיכאל מלכיאלי אשר לקח את בעיות הבירוקרטיה על עצמו לאורך כל השנתיים האחרונות.

    הטקס נפתח בדברי ברכה אותם נשא שמעון הורביץ, נציג התושבים – אשר העלה על נס, את פעילותו הכבירה מלאת המסירות של ח"כ מיכאל מלכיאלי בכל שלב ושלב עד לרגע זה אשר מברכים על המוגמר.

    כמו"כ העלה על נס את פעילותם של חברי מועצת העיר מטעם ש"ס – ישראל רמתי, יגאל חדד ויצחק אלמליח. אשא פעלו ללא לאות בכל התקופה האחרונה.

    בהמשך הטקס, התכבדו מלכיאלי והקבלן לקבוע מזוזה בבניין הראשון של השכונה – אשר יאוכלס בשעה טובה כבר בתקופה הקרובה.

    חבר הכנסת הרב מלכיאלי אמר באירוע: " חברי מועצת העיר מטעם ש"ס מסורים באופן כללי לכל צרכי התושבים – באופן מעורר השתאות, ובפרט בכל הקשור לפיתוחה של שכונה זו, שליחים נאמנים של מועצת התורה. השר דרעי שמחדד בכל פעם לנו הנציגים – לא לבדוק מי הוא האדם אשר זקוק לעזרה, לא מה המוצא שלו ומה האינטרס שלו – עבדות אני נותן לכם".

    בסיום הטקס, העניק נציג התושבים הורביץ תעודת הוקרה לח"כ מלכיאלי כאות הערכה על פועלו הכביר למען תושבי השכונה תוך מסירות ללא לאות.



    0 תגובות