לאחר שובם ללימודים: רובינשטיין סייר ב'אהל שרה'

    קלמן טלר No Comments on לאחר שובם ללימודים: רובינשטיין סייר ב'אהל שרה'

    ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין סייר הבוקר בבתי הספר של החינוך המיוחד 'אהל שרה' וסקר את מתווה הלימודים: "עם יד על הדופק אנו עוקבים אחר ההפעלה של מוסדות החינוך המיוחד בבחינה יום יומית"

    איסטרולצייה צילום: יעקב נחומי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר הקורונה. לאחר החזרה לשגרה במוסדות החינוך המיוחד של 'אהל שרה' הגיע ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין לסיור לימודי בבתי הספר של הארגון, כדי לראות מקרוב את אופן הלימודים במוסדות החינוך המיוחד, ההיערכות והיישום של הנחיות משרדי הבריאות והחינוך. במהלך הסיור, שוחח ראש העיר עם הנהלת 'אהל שרה', עם מנהלי בתי הספר לילדים המיוחדים, עם הצוותים החינוכיים והפארא-רפואיים ועם הורים לתלמידים שמתחנכים במקום.

    מנהלי בתי הספר והנהלת אהל שרה שיתפו את ראש העיר באתגרים שעימם הם מתמודדים במהלך החזרה לשגרה, וציינו כי בתקופת הזמן הודות לצוות המסור ולמאות המתנדבים, הצליחו לשמור על שגרת הלימודים ולתת מענה מרחוק, על מנת להעניק לתלמידים המיוחדים מסגרת טיפולית גם בתקופת הקורונה. ראש העיר הודה לצוות החינוכי שגם בתקופה מאתגרת כזאת דואגים לשמר את שגרת החיים לילדים שזקוקים לכך באופן אישי.

    ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין אמר: "כמו כל ההתנהלות שלנו במשבר הקורונה, גם בנושא החינוך אנחנו מובילים את הפתרונות בצורה אחראית ויצירתית. עם יד על הדופק אנחנו עוקבים אחרי ההפעלה של מוסדות החינוך המיוחד בחרדה, זהירות ואחריות בבחינה יום יומית בהתאם לנתונים".

    מלכה ויינברג מנהלת מוסדות 'אהל שרה – לחינוך ולשיקום הילד המיוחד' אמרה: "עיריית בני ברק והעומדים בראשה עומדים לימין החינוך המיוחד במהלך ימות השנה ואני בטוחה שהתגייסותו של הרב רובינשטיין תסייע לפתרון משבר ההסעות לטובת הילדים המיוחדים בכל רחבי הארץ. כמי שמסתייעת בעיריית בני ברק לכל אורך השנה, אני מודעת למחוייבות ולהישגים של העירייה וראש העיר לילדים המיוחדים".



    0 תגובות