1000 דקות מתנה בחודש במסלולים הכשרים

    עפר גדנקן 1 Comment on 1000 דקות מתנה בחודש במסלולים הכשרים

    גולן טלקום מעניקה 1000 דקות מתנה בחודש ללקוחותיה במסלולים הכשרים
    בנוסף מציעים בגולן טלקום חבילת דקות בת 5,000 דקות ב-25 שקלים בלבד

    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גולן טלקום הודיעה היום כי תעניק הטבה מיוחדת של 1000 דקות מתנה בחודש ללקוחותיה במסלולים הכשרים. ההטבה תינתן בחודשיים הקרובים (בשני מחזורי החיוב הקרובים) ובסה"כ 2000 דקות שיחה מתנה.

    גולן טלקום החליטה על מתן ההטבה, לנוכח צורך שעלה מהגידול בהיקף השיחות של חלק מהמנויים בשל התקופה. כידוע בתקופה זו של משבר הקורונה רבים עברו ללמוד תורה דרך הטלפון הנייד הן בשמיעת שיעורי תורה באמצעות קווי התוכן השונים והמרחבים הקוליים בתלמודי התורה והן בחברותות הלומדות דרך הטלפון.

    גולן טלקום היא חברת הסלולר הזולה ביותר במגזר החרדי ומציעה כיום חבילת שיחות של 2,500 דקות שיחה במחיר של 16.90 שקלים בלבד. בתוספת ההטבה המיוחדת החבילה כוללת ב-3,500 דקות שיחה (כאמור, ההטבה היא לחודשיים בלבד).

    בנוסף מציעים בגולן טלקום חבילת דקות בת 5,000 דקות ב-25 שקלים בלבד. ניתוח העלייה בכמות השיחות העלה שחבילה זו עולה על הצרכים של מרבית הלקוחות הכשרים, והיא מוצעת כעת במחיר במיוחד.

    נציין כי עקב העומס המוגבר על רשתות הסלולר, פעלו בגולן להרחיב מאוד את קווי הקישור אל שירותי התוכן. לדברי החברה: "הרחבת הקישורים מתבצעת באופן שוטף בהתאם לעומסים בקווים, על מנת להבטיח גישה רציפה לשירותי הלמידה מהבית. על אף זאת, יתכנו מעת לעת עומסים נקודתיים בשעות מסוימות, בשל עומסים לא צפויים".

    בגולן מאמינים כי העומסים ירדו בהדרגה עם חזרתם של תלמידים רבים לספסל הלימודים בישיבות ובתלמודי התורה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בחשבונית האחרונה שלנו בגולן עברנו ב970 דקות וחוייבנו בתוספת של 175 ש"ח לכאורה בניגוד לחק פנינו למשרד התקשורת. מה יש לעשות בענין