ריאיון משולש: ההתמודדות עם הילדים המיוחדים בקורונה ובחזרה ללימודים

    אסתי פלד No Comments on ריאיון משולש: ההתמודדות עם הילדים המיוחדים בקורונה ובחזרה ללימודים

    רחלי פרידמן אמא לילדה שלוקה בפיגור, הגברת שרית רחמים עו"ס של עיריית י-ם ואחראית השיקום. הרב אלחנן גרוסבוים מחזיק תיק רווחה בעיר, בריאיון משותף ל'מהדורה המרכזית' מספרים על ההתמודדות והעזרה מצד הרשויות לילדים המיוחדים בצל המגיפה והחזרה ללימודים

    20:53
    23.04.24
    מנחם טוקר No Comments on משלושה יוצאים שניים: הקלידנים בפרק חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רחלי פרידמן אמא לילדה שלוקה בפיגור בשיחה מיוחדת ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן סיפרה על התמודדות בתקופת הקורונה, "הילדה שלי עם פיגור, הייתה חודש וחצי בבית וזה היה ממש קשה. אבל אני נקרעת בין להחזיר אותה לביה"ס אני לא יודעת איך אשמור עליה שם. וכשהיא בבית זה פשוט בלתי אפשרי להתמודד אתה".

    רחלי מספרת כי "מה שהציל את הילדה ואותנו ועוד הרבה משפחות, זה הנופשונים של "שיח סוד" שדאג לזה הרב נתי גרוסבוים".

    גם החזרה ללימודים תוך ריחוק מהצוות קשה מאוד אומרת רחלי, "יש הרבה ילדים שמסתובב לבד וההתנהלות שלהם כמעט בלתי אפשרי לשמור עליהם. מה שאותי מפגיש זה הריחוק של הצוות מהילדים, אני רק חושבת ש 5- 6 שעות ריחוק מהצוות, זה בלתי אפשרי. צריך פסיכולוגיים שיעזרו להם".

    בהמשך השיחה, הצטרפה לשיחה הגברת שרית רחמים עובדת סוציאלית וממונה על השיקום בעיריית ירושלים, וסיפרה בריאיון על הפתרונות שמציעה העירייה, "המשפחות עוברות קושי גדול מאוד. מדובר בתקופה מאוד ארוכה ללא מסגרת. ליווינו את המשפחות בפן הרגשי והפסיכולוגי. אנחנו נתנו מענה לתחום ההפגה, חולקו ערכות של משחקי חברה, ביקורים בגן חיות".

    כמו כן, לשיחה הצטרף הרב אלחנן גרוסבוים מחזיק תיק הרווחה בעיר, וסיפר ל'מהדורה המרכזית' על העזרה מצד העירייה, "דבר ראשון צריך השתדלות זה הזמן. אנחנו צריכים לפעול ולפרוס עולמות. מגיעים אליי הזעקות האלה בכל יום. אנחנו בתקופת קורונה ואסור לנו לשכוח מזה ואסור לקחת סיכונים אבל אנחנו חייבים לתת את המקסימום בשביל הילדים. אני בקשר עם מנהלי החינוך המיוחד, ויש קפסולות בחינוך המיוחד וזה גם בהסעות נעשה".

     

     



    0 תגובות