המשטרה: תושב ביתר עילית חזר מחו"ל והסתיר את דבר מחלתו בקורונה

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on המשטרה: תושב ביתר עילית חזר מחו"ל והסתיר את דבר מחלתו בקורונה

    תושב ביתר עילית קיבל הודעה להיכנס לבידוד מחשש כי הוא חולה בקורונה, למחרת טס החשוד לחו"ל. בעת שהותו בחו"ל קיבל הודעה מבנו כי הוא חולה בקורונה. החשוד חזר לארץ והסתיר את גבר מחלתו. המשטרה הגישה את התיק לפרקליטות

    A worker wearing protective clothing disinfect Israir plane after his arrival from Moscow at the Ben Gurion International Airport near Tel Aviv, on May 5, 2020, as part of measures to prevent the spread of the Coronavirus. Photo by Yossi Zeliger/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ?????? ????? ????? ??????? ???? ?? ?????? צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה סיימה את חקירתה נגד חולה הקורונה המאומת שלא דיווח לרשויות ונחת בארץ לפני כשבוע. ביום 25.4.2020, התקבל מידע במשטרה אודות חולה מאומת, שהגיע ארצה ועל פי החשד היה מודע להיותו חולה בנגיף הקורונה ולא דיווח לרשויות כמתחייב.

    עם קבלת המידע המשטרה פתחה בחקירה שבמסגרתה עלה, כי בטרם נסיעתו לחו"ל של החשוד תושב ביתר עלית בשנות ה-60 לחייו, קיבל הודעה ממשרד הבריאות כי עליו להיכנס לבידוד.

    יום אחרי קבלת ההודעה כי עליו להימצא בבידוד יצא מגבולות הארץ, לא נשמע להנחיות וטרם יציאתו הספיק לבצע בדיקת קורונה.

    מחומרי החקירה עלה כי ביום למחרת, בעת ששהה בחו"ל קיבל הודעה מבנו כי תוצאות בדיקת הקורונה הגיעו וכי נמצא חיובי לנגיף.

    חרף ההודעה על היותו נושא הנגיף, חזר החשוד ארצה, לא עדכן בדבר היותו חולה מאומת וכאשר נחת בארץ הוכנס לבידוד במלון המיועד לחולי קורונה.

    בתום חקירה מורכבות ולאחר איסוף ממצאים עולה החשד כי החשוד נושא את נגיף הקורונה ובחר ביודעין להסתיר מידע זה מהרשויות ובכך לסכן את שלום הציבור ולהפיץ את המחלה במזיד. עוד עלה החשד כי בנו ידע על היותו נושא הנגיף והיה שותף להסתרת מידע זה מהרשויות.

    היום, בתום חקירת המשטרה הועבר התיק לעיון והחלטה של פרקליטות מחוז ירושלים לצורך הגשת כתבי אישום נגדם.



    2 תגובות

    מיין תגובות