הסתה מסוכנת • לאחר איומים על חיי בנו: ראה"מ הגיש תלונה במשטרה

    איתי גדסי 2 Comment on הסתה מסוכנת • לאחר איומים על חיי בנו: ראה"מ הגיש תלונה במשטרה

    לאחר שתועד פעיל שמאל קורא קריאות קשות והמאיימות על חייו של יאיר נתניהו, אביו, ראש הממשלה הגיש תלונה במשטרה: "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני"

    צילום: פלאש90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתה התקשורתית חוצה קווים: לאחרונה המראות של הפגנות אנרכיסיטים ופעילי שמאל סביב ביתו של ראש הממשלה נהפך כמעט לדבר שבשגרה, אך אמש נחצה קו אדום מסוכן שמחייב התערבות של רשויות המדינה.

    פעיל שמאל קיצוני, העונה לשם חיים שדמי, הפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים ותועד קורא קריאות הסתה לרצח נגד יאיר נתניהו, בהן אמירות הקוראות להשליך בקבוק תבערה על בית ראש הממשלה.

    לאור האיום החמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש לפני זמן קצר תלונה למשטרת ישראל, בגין הסתה בוטה לאלימות נגדו ונגד בנו יאיר.

    ראש הממשלה נתניהו אמר לאחר הגשת התלונה במשטרה: "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה".

    בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו האשים בריאיון ל'אם תרצו' את משטרת ישראל כי פנה מספר פעמים למשטרה, בגין הסתה קשה וקריאות לרצח כלפי אביו וכלפיו אך לא מוגעות לטיפול במשטרה אף פעם. לטענת יאיר נתניהו: "יש מערכת חוק לימנים ויש מערכת חוק לשמאלנים. בהפגנות ימין שקטות של המתנחלים והחרדים שנגמרות ברימוני עשן. ובהתנתקות עצרו ילדות שהפגינו בשקט בצומת – נשלחו חודשיים למעצר עד לתום ההליכים".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הזוי, מעניין אם לזה התכוונו כשדיברו על דמוקרטיה. . .