לאחר גל התאגדויות במשק: עובדי ביקור רופא מתאגדים

    קלמן טלר No Comments on לאחר גל התאגדויות במשק: עובדי ביקור רופא מתאגדים

    התאגדות עובדי ביקור רופא מצטרפת לגל התאגדויות גדול בעולם הרפואה בשנה האחרונה, עם התאגדותם של טרם, שח"ל, מכבי דנט, מכבי שירותי בריאות וגופים נוספים

    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחרונה הכירה ביקור רופא ביציגות של התארגנות האחיות בחברה, אשר בחרו להתאגד במסגרת ההסתדרות הלאומית. כעת, נמסר מוועד הפעולה, כי החליטו שאר עובדי החברה להתאגד גם הם במסגרת ההסתדרות הלאומית.

    ביקור רופא היא חברה לשירותי רפואה ראשונית ודחופה, המפעילה 30 מרפאות בפריסה ארצית, מעניקה שירותי רופא עד הבית, ומספקת שירותי רפואה הן למגזר המוסדי, לרבות קופות החולים, חברות הביטוח וצה"ל, והן למגזר הפרטי, כולל חברות וארגונים גדולים. רשת המרפאות מונה כ-700 עובדים, הפרוסים בעשרות המרפאות ברחבי הארץ.

    התאגדות עובדי ביקור רופא מצטרפת לגל התאגדויות גדול בעולם הרפואה בשנה האחרונה, עם התאגדותם של טרם, שח"ל, מכבי דנט, מכבי שירותי בריאות, פמי פרימיום וגופי רפואה נוספים אשר עובדיהם בחרו להתאגד במסגרת ההסתדרות הלאומית.

    מוועד הפעולה של עובדי ביקור רופא נמסר: "גם לעובדי ביקור רופא מגיע להתאגד, אנחנו לא שונים משאר המשק והחברות שהתאגדו. זה לא אומר שאנחנו נגד החברה, אלא מקווים שיחד עם ההנהלה נמשיך להצעיד את ביקור רופא להישגים והצלחות למען הביטחון התעסוקתי של כולנו".

    איתמר שרוני, סמנכ"ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את כלל עובדי ביקור רופא עם בחירתם להצטרף למשפחת ההסתדרות הלאומית ובטוחים כי בשיתוף פעולה ובאחריות נוכל לסייע לציבור העובדים אשר עושים מלאכת קודם במיוחד בימים אלו. עובדי ביקור רופא נחושים לשפר את תנאי העסקתם ונעשה זאת יחד איתם, בשותפות והבנה עם הנהלת החברה לחתירה להסכם קיבוצי ראשון בחברה".



    0 תגובות