אשקלון: פשיטה על מפעל החשוד בייצור אלכוג'ל מזוייף

    ישראל רובין 2 Comment on אשקלון: פשיטה על מפעל החשוד בייצור אלכוג'ל מזוייף

    המפעל מייצר גם אלכוג'ל ששיעור האלכוהול בו אינו מגיע לכדי 70%, כמתחייב בחומר מחטא, ובכך מהווה סכנה לבריאות הציבור

    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) פשטו נציגים מטעם משרד הבריאות, המשטרה והפרקליטות פעילות על מפעל לייצור חומרי ניקוי באשקלון. שעל פי החשד, המפעל מייצר גם אלכוג'ל ששיעור האלכוהול בו אינו מגיע לכדי 70%, כמתחייב בחומר מחטא, ובכך מהווה סכנה לבריאות הציבור המשתמש במוצר.

     

     

    במסגרת הפעילות, נמצאו במפעל משטחים ארוזים של בקבוקי אלכוג'ל מוכנים לשיווק לצרכנים, ונלקחו מהם דגימות לבדיקה על ידי משרד הבריאות. יצוין, כי למפעל אין רישיון לייצור תמרוקים, לרבות אלכוג'ל ותמרוקים נוספים שנמצאו כמיוצרים במפעל.

    כמו כן, נמצאו הפרות של תנאי היתר הרעלים שניתן למפעל לא מכבר, הן באחסון החומרים המסוכנים במפעל והן באריזתם. כלל הממצאים יועברו להמשך טיפול ביחידות הרלוונטיות.

     

     

    הביקורת במפעל התבצעה בשילוב משותף של פרקליטות מחוז דרום- אזרחי, משטרת ישראל- ימ"ר תל אביב ומצ"ח, יחידת האכיפה והיחידה לתמרוקים במשרד הבריאות, יחידת חומרים מסוכנים במשרד להגנת הסביבה ומנהל הבטיחות במשרד העבודה וכבאות והצלה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה לא להראות את הפירמה שנדע ממה להיזהר?

    2. 1

      עברתי במיקרה ליד המפעל. מפעל מכובד שמייצר חומרי ניקיון וראיתי 20 עובדי ציבןר משחיתים ימי עבודה על חשבון משלם המיסים כדי להטריד תעשיין בדרום במקום להגן עליו