השר אמסלם: "אנחנו לא נאפשר לשום ערוץ מיסיונרי לפעול במדינת ישראל"

    אבי גדלוביץ' 1 Comment on השר אמסלם: "אנחנו לא נאפשר לשום ערוץ מיסיונרי לפעול במדינת ישראל"

    מועצת הכבלים אישרה הפעלת ערוץ תקשורת מסיונרי. שר התקשורת דודי אמסלם: "כשר התקשורת של מדינת ישראל, לא אתן יד להשפעה בלתי הוגנת של שידורי דת על צופים במדינת ישראל"

    שר התקשורת דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת הכבלים והלוויין אישרה לערוץ המפיץ תכנים על מסיונריים לכאורה (god tv) לשדר בישראל.

    שר התקשורת, דודי אמסלם תקף את ההחלטה ואמר כי לא יוכל לאפשר את החרפה: "אנחנו לא נאפשר לשום ערוץ מיסיונרי לפעול במדינת ישראל, בשום זמן ובשום מצב", אמר אמסלם.

    השר הבהיר כי "חשוב לציין שמועצת הכבלים והלווין הוא גוף עצמאי וסוברני לקבל החלטות משלו, אולם מרגע שנודע לי המקרה פניתי בעניין במיידית ליו"ר מועצת הכבלים והלווין, שיפתחו בחקירה מעמיקה ומקיפה בנושא, וידאגו ששום ערוץ לא יפר את תנאי רישיונו, ושאם אכן הערוץ המדובר עוסק במיסיונריות, הוא יוסר לאלתר", אמר אמסלם.

    שר התקשורת הוסיף כי "על פניו מדובר במחדל, וכשר התקשורת של מדינת ישראל, לא אתן יד להשפעה בלתי הוגנת של שידורי דת על צופים במדינת ישראל".

    בארגון 'יד לאחים', הפועל כנגד מסיון בישראל הגיבו לדברי שר התקשורת דוד אמסלם בנוגע לערוץ הטלוויזיה המיסיונרי: "אנו מברכים את השר אמסלם על עמדתו הנחרצת בנושא. כבוד השר הדגיש בדבריו כי הערוץ יוסר אם אכן יוכח כי מדובר בערוץ מיסיונרי. מזה כשלשה חודשים שאנו עוקבים אחר הכוונה המיסיונרית ויש בידינו שורה ארוכה של הוכחות על כך שמדובר בערוץ שנועד להטפה לשם המרת דת למאות אלפי ישראלים – אותם הבאנו לחברי כנסת מכמה סיעות כדי לבלום את פתיחת הערוץ. נשגר אותם אליך עוד היום".



    1 תגובות

    מיין תגובות