חולת קורונה מתארת את הרגעים הקשים: "ראיתי אנשים מסביבי שמתו בשניות"

    אסתי פלד No Comments on חולת קורונה מתארת את הרגעים הקשים: "ראיתי אנשים מסביבי שמתו בשניות"

    רחלי הומינר בעלת עסק בב"ב שנדבקה בקורונה במקום עבודתה, בשיחה מיוחדת וקשה ל'מהדורה המרכזית' היא מתארת את הרגעים המייסרים בבית החולים והמראות שלא תשכח כל ימי חייה והמסר לעם ישראל "שמרו באדיקות על הכללים" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רחלי הומינר תושבת אלעד ובעלת עסק בבני ברק, נדבקה בנגיף הקורונה בתחילת התפרצות המגיפה מלקוחה בחנות, בשיחה מיוחדת ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן סיפרה על הרגעים הקשים והבלתי נשכחים במסדרונות מחלקת הקורונה. בתחילת הריאיון סיפרה רחלי כי "בעצת הרופא שלי שאמר לי אם את רוצה להציל נפשות תעשי מעשה".

    לאחר שהחלימה היא מספרת, "אני רואה אנשים הולכים בלי מסכות הלב שלי מתופצץ איך אנשים מזלזלים בהוראות הבריאות. אנשים לא מבינים שזה לא שפעת".

    מקור ההדבקה היה במקום עבודתה, "נדבקתי בחנות שלי מלקוחה, והדבקתי 13 אנשים, כמובן שלא בכוונה. עברתי תקופה מזעזעת התאשפזתי במצב לא טוב בלשון המעטה".

    לדבריה מדובר באחת החווית הקשות ביותר שחוותה בימי חייה, "ראיתי מראות מזעזעים  שלא ייצאו לי כל החיים מהראש אני בטוחה". רחלי מתארת את תקופת שיא המגיפה, "ראיתי אנשים שמתים מסביבי בשניות, ממש בשניות". רחלי מוסיפה כי "אנשים לא מודעים לחוזק של המחלה הזאת".

    "אני כבר לא בנאדם שהייתי לפני, הרופא אמר לי שייקח לי שנים לחזור לעצמי" אומרת רחלי בגילוי לב בשיחה הקשה, "אני מעולם לא דיברתי ברדיו, אם אני הצלתי נפש אחת והיה זה שכרי. המסכה זה לא צחוק זאת הצלת חיים".

    "אני חשבתי בהתחלה שיש לי חום ושפעת רגילה, הבת שלי בת 16 שחלתה בקורונה, הייתה זהירה מאוד והסתגרה בחדר מייד ששמעה על המגיפה שרק התחילה, היא אפיק' סירבה להגיש לי מים עד המיטה. הילדה שלי שהייתה סגורה בחדר נדבקה בחדר" מתארת רחלי את יכולת ההדבקה הגבוהה של הנגיף.

    הסיוט הגדול היה באשפוז של מספר בני משפחה, "היא התאשפזה בשניידר ואני בבית חולים השרון. המחלה קשה אבל הניתוק שיש לך שהבן שלי במקום אחר בבידוד, הבית שלי בשניידר ואני בבית חולים אחר, אתה חסר אונים מול המחלה. ביום אחד אמרו לי את משתחררת וכמה שעות אח"כ הייתי בטיפול נמרץ".

    לרחלי חשוב להעביר לציבור את המסר החשוב על שמירת והקפדה על כללי הבריאות: "שאומרים תכסו את הפנים זה לא לשחק עם המסכה או בגלל שוטר, אם אדם רוצה למות זאת החלטה שלו אל מי התיר לך לרצוח אנשים אחרים?" שאלה רחל בריאיון.

     



    0 תגובות