נציגי הציבור החרדי בב"ש לדרעי וליצמן: אל תצביעו אוטומטית נגדינו

    איתי גדסי No Comments on נציגי הציבור החרדי בב"ש לדרעי וליצמן: אל תצביעו אוטומטית נגדינו

    בצעד נדיר, כלל נציגי הציבור החרדי חתמו על מכתב לשרי הפנים והבריאות ובו דורשים: "אל תענישו את כל הציבור בשכונה, ואל תצביעו אוטומטית בממשלה על הטלת סגר לפני שאתם בודקים את הנתונים" | המכתב המלא

    בית שמש צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעד נדיר: חברי כל הסיעות החרדיות בעיריית בית שמש (דגל התורה, עץ, אגודת ישראל וש"ס) חתמו במשותף על מכתב מחאה לשר הפנים ולשר הבריאות – נגד הסגר הממושך בשכונת רמת בית שמש ב' בעיר.

    במכתב מוחים נציגי הציבור על "התעללות ממשלתית מיותרת בתושבי רמה ב' בעיר כדברם. במכתב דורשים נציגי הציבור להסיר את הסגר, "כבר 9 ימים התושבים סובלים ללא הצדקה. לטענתם, מדובר בענישה קולקטיבית לכולם ,בעוד שישנם בסגר רחובות שלמים עם 0 תחלואה.

    במכתב מעלים נציגי הציבור טענה כי לא נעשתה שום עבודת הכנה, או תוכנית עבודה מכל צד של גורם אחראי. בנוסף לא נעשתה פעולת הסברה המתאימה לאופי תושבי השכונה. והכי חמור, לא מעשו כל פעולות להורדת אחוזי התחלואה.

    מדובר בפגיעה כלכלית קשה ל-5 אלף בתי אב בשכונה הנאסר עליהם לצאת ולהתפרנס ואין להם שום פיצוי כספי לכך, כותבים נציגי הציבור. היו מאות פניות הומניטאריות שאינם נענו, ולא חולקו מספיק ערכות מזון בשכונה.

    לכן דורשים נציגי התושבים לבטל לאלתר את הסגר מעל השכונה שלטענתם אינו מועיל במאומה, ובמיוחד שישנם בשכונה רחובות שלמים ללא חולה 1 בתוכם.

     

    המכתב המלא:



    0 תגובות