הכרעת גדולי ישראל: "כיתות ז-ח וישיבות קטנות יחזרו ללמוד מיידית בי-ם"

    איתי גדסי No Comments on הכרעת גדולי ישראל: "כיתות ז-ח וישיבות קטנות יחזרו ללמוד מיידית בי-ם"

    בדיון בראשות ראש עיריית ירושלים, ישראל קלרמן ואברהם בצלאל הוחלט: תלמידי ז-ח והישיבות הקטנות יחזירו מיידית ללימודים. בנוסף התלמידים שבשכונות הסגר לא יחזרו. וכיצד ינהגו ההורים שחוששים להחזיר את הילדים למערכת החינוך? ומה לגבי לימודי הבנות והגנים

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החזרה ללימודים בירושלים: בפגישה שנערכה היום (שני) בלשכת ראש העיר משה ליאון, בהשתתפות מחזיק משאבי חינוך ישראל קלרמן ומחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל, שהביאו את הכרעת גדולי ישראל הגיעו להסכמה על החזרה ללימודים במגזר החרדי בעיר.

    על פי הסיכום: כיתות ז', ח' וישיבות קטנות יחזרו מיידית ללימודים. הליודים יתקיימו תוך שהכיתות יפוצלו והתלמידים ילמדו בקבוצות קטנות על פי ההוראות של משרד הבריאות.

    בנוסף, תלמידים המתגוררים בשכונות הנמצאות בהסגר לא ישתתפו בלימודים עד להודעה חדשה.

    העירייה מבהירה כי כל מנהל מוסד יהיה אחראי על קיום מלא של הוראות משרד הבריאות לשמירת הגיינה מירבית והקפדה על מרחק של 2 מטר בין תלמיד לתלמיד לאורך כל שעות הלימודים.

    לאור חששות רבים של הורים בעניין החזרה ללימודים, מודיעים בעירייה כי ההורים יכולים להפעיל שיקול דעת בקשר לשליחת הילדים למוסדות החינוך.

    דיון לגבי לימודי הבנות, גני הילדים והכיתות הצעירות יתקיים בתחילת שבוע הבא, ולפי הערכת מצב שתהיה באותו זמן לגבי התפתחות התחלואה בשכונות החרדיות תתקבל החלטה.

    מעירית ירושלים נמסר, כי עושים את מירב המאמצים להילחם בנגיף, בין היתר באמצעות הוצאת חולים למלוניות, הסברה ושיתוף פעולה עם כלל הגורמים מתוך מטרה לאפשר חזרה לשגרה במהירות האפשרית. הנתונים על הירידה הדרמטית במספר החולים מעידים על הצלחה גדולה במאבק הנחוש ואם המגמה תימשך, ההקלות ימשכו בהתאם.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר לאחר הסיכומים: "הוכחנו כי במאמץ משותף ועם הקשב של הציבור הצלחנו עד עכשיו במאבק, אני קורא לכל הציבור להקפיד על ההוראות ולעשות מאמץ אחרון בשביל להותיר את הפרק המאתגר שעברנו – מאחורינו" .



    0 תגובות