מאות ק"ג של חומרים להכנת חומרי נפץ: המידע שהעביר המוסד לגרמניה

    שלמה ריזל 7 Comment on מאות ק"ג של חומרים להכנת חומרי נפץ: המידע שהעביר המוסד לגרמניה

    מידע שהעביר המוסד לגרמניה, חשף כי במחסנים בדרום גרמניה ארגון הטרור מסתיר מאות ק"ג של חומר להכנת חומרי נפץ ומידע על כספים רבים שעוברים לחיזבאללה מגרמניה. בעקבות המידע חיזבאללה הוצא אל מחוץ לחוק

    ראש המוסד יוסי כהן צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסודות של עולם הביון הישראלי: ישראל סייעה לגרמניה באמצעות מידע מודיעיני מדויק – שהוביל להחלטה להוציא את ארגון חיזבאללה אל מחוץ לחוק במדינה. את המידע הרגיש העביר המוסד, לאחר חודשים של מבצע מורכב, לראש סוכנות הביון של גרמניה.

    ישראל העבירה לרשויות החוק ולגופי המודיעין הגרמניים מידע מפליל שכלל פרטים על אישים מרכזיים בארגון חיזבאללה הפועלים על אדמת גרמניה. כחלק מהמידע נחשפו גם אנשי עסקים שיעים שעסקו בסחר והלבנת הון, והעבירו מאות מליוני אירו לחשבונות בנק של חיזבאללה. הכסף שימש גם לפעילות תאי טרור של פעילי חיזבאללה ברחבי גרמניה.

    "המהלך הוא תוצאה של חודשי עבודה רבים מול כל הגורמים בגרמניה. ראשי השירותים נדרשים להציג הוכחות למעורבות מפורשת ומוכחת חוקית, הקושרת את הארגון לפעילות טרור מובהקת וכך עשינו", חשף גורם ישראל. "ברונו קהאל, ראש ארגון הביון הגרמני BND, הוא ידיד קרוב של המוסד".

    המוסד הוא שסיפק לגרמניה מידע על מחסנים בעיר בדרום גרמניה, שבהם הסתירו אנשי חיזבאללה מאות ק"ג של חומר מסוג אמוניום חנקתי המשמש להכנת חומרי נפץ. כף חשף ניר דבורי בחדשות 12.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ואולי המודיעין הגרמני כבר ידע זאת ופשוט שתק והתכוון להמשיך לשתוק כדי לשמור על האוייב קרוב ולחזות מראש את צעדיו ואילו המוסד הישראלי פוצץ זאת מסיבות עלובות ? הרי ידוע שבמערב קיימת רשת ניטור מאסיבית שלא ניתן להימלט ממנה כנגד האוכלוסיה וזה גם ברור שישראל היא פשליונרית לא קטנה בדרכי העולם… אז מה זה יעזור שראשי הנחש יברחו לארצות בהם קשה לרגל אחריהם ברמה המיידית ?

      1. המטרה להוציא את החיזבאלה מחוץ לחוק שהמשמעות של כך זה הכרה עולמית שחיזבאללה הוא אירגון טרור במסווה של פעילות אזרחית וכל מדינה שמחזיקה פעילות שלו תוכר כמדינה תומכת טרור .תחשוב מקרו לא רק מקרו .

    2. 6

      מה אפשר לצפות מהפרקליטות?פתאום בפרקליטות לא מצאו מתרגם…..זאת הבעייה שהפרקליטות חושבת שמי דלא חושב כמוה הוא מטומטם..הפרקליטות רוצה להכתיב בניגוד לתוצאות הבחירות מי ישלוע במדינה

    3. 5

      בטח מתקשה לתרגם מאחר ונשמע ונראה שהם כמו בגשש החיוור אחד יודע לקרוא השני לכתוב וכל עוד מה שאומרים הערבים נגד מדינת ישראל זה כשר

    4. 4

      מה הבעיה תעבירו את המידע לד"ק מרדכי קידר הוא ישמח לתרגם לכם אותו במדוייק אני בטוח שיעשה זאת מבלי לבקש תשלום פרקליטות הזויה שכמותכם

    5. 3

      למה דווקא בגרמניה, אם כל היום אתם מתעסקים אם ציוד קורונה בכל העולם.
      מדינת ישראל חולה בדיוק כמו ראש הממשלה שלה למה צריך להיות איכפט לי מחיזבלה שבגרמניה מדינה אירופית קטנה לעומת רוסיה, סין, וארה"ב על מדינות אלה לא מידעים כלום, איך אני יודע ששם במדינות אלה הבעיות הביטחוניות של ישראל לא חמורות הרבה יותר??

    6. 2

      המודיעין הגרמני ידע על זה לפני יותר משנה, עוד בהצבעה הראשונה בבונדסטאג על חיזבאללה. בהתחשב ביחסים האינטימיים של גרמניה עם איראן, לא הייתה להם שום בעיה להתעלם – במקרה הטוב- מהפעולות הבזויות של ארגון הטרור בשטחם. מסתבר שהמוסד היה צריך להפעיל לחץ גדול מאוד כדי שגרמניה תפסיק להירתם לטובת רצח יהודים… לא מפתיע.