בדיון על ראה"מ: אלפי מפגינים צפויים להפגין נגד בג"ץ

    איתי גדסי No Comments on בדיון על ראה"מ: אלפי מפגינים צפויים להפגין נגד בג"ץ

    מנגד, עמותות שמאל צפויות להביא מפגינים מול בג"ץ ומעון ראש הממשלה בירושלים

    Supporters of Prime minister Benjamin Netanyahu show their support near the weekly protest against the corruption of the government outside the home of Attorney General Mandelblit, in Petah Tikva on August 05, 2017. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??????? ?????? ??????? ??? ?????? ??????? ??"? ??? ????? ????? ???????? ????? ?????? ?????? ????? ????? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (ראשון) יתקיים הדיון בבג"ץ בשאלה התקדימית שמעולם לא נידונה בבית משפט, האם ראש הממשלה נתניהו כשר להרכיב ממשלה בישראל למרות שרוב העם (76 מנדטים) אומרים שכן. בנוסף ידון בג"ץ בחוקיות ההסכם הקואליציוני, גם נושא שמעולם לא נידון בבית משפט. בג"ץ דן בעניין, לאור קבלת העתירות שהגישו מספר גופים הנחשבים כגופי שמאל ולמרות שהיועמ"ש הביע את דעתו כי יש לדחות את העתירות.

    בתגובה, שיירת חירום למען הדמוקרטיה יוצאת מחר (ראשון) למפגן מחאה מחר מול בג"ץ.

    בתנועת 'אם תרצו' אומרים כי בעקבות הדיונים בבית המשפט העליון המהווים סכנה לדמוקרטיה הישראלית תצא מחר (ראשון) שיירת מחאה לכיוון בית המשפט העליון בירושלים. השיירה של עשרות ארגונים ציוניים בהובלת תנועת "אם תרצו" תתכנס בלטרון בשעה 10:30 ותתכנס מול בג"ץ בשעה 11:15.

    ב'אם תרצו' מבקשים כי על הבאים לשמור על הסדר, להישאר ברכבים, לא לחסום כבישים, לא להתקהל, ובמיוחד לשמור על כל המגבלות של משרד הבריאות בנוגע לקורונה.

    בנוסף, מחר בשעה 10:00 תתקיים צפייה בגן הורדים בירושלים בדיון בב"גצ

    בשעה 12:30 תתקיים הפגנת הדגלים השחורים מול בית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.

    בשעה 17:00 תתקיים הפגנה נוספת מול בית ראש הממשלה בבלפור בירושלים.



    0 תגובות