גפני על חלוקת התפקידים ביהדוה"ת: כלום לא סגור

    אתר קול חי No Comments on גפני על חלוקת התפקידים ביהדוה"ת: כלום לא סגור

    ח"כ משה גפני התייחס לחלוקת התפקידים הפנימית ביהדות התורה ואמר "הגעתי למסקנה שאוכל לסייע יותר בתפקידי כיו"ר ועדת הכספים". מנגד, אמר גפני כי "אין שום ודאות. הכל בגדר 'אולי" | בסביבת ליצמן מתכוונים לכבד את ההסכם עם דגל: "התיאום ביננו עם גפני מלא, ומה שגפני יחליט נקבל"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני התייחס לנושא חלוקת התפקידים בממשלה החדשה שתקום וחלוק התפקידים הפנימית ביהדות התורה ואמר: "שני התפקידים שעל הפרק, משרד השיכון וועדת הכספים חשובים ביותר. אבל לאחר שבדקתי את העניין מכל היבטיו, הגעתי למסקנה שאוכל לסייע יותר בתפקידי כיו"ר ועדת הכספים לציבור החרדי, לעולם התורה, למוסדות החינוך וכן לציבור הכללי".

    מנגד, גפני לא שלל בשיחה שינוי בעמדתו בנושא תפקיד שר השיכון: "אין שום ודאות, לכאן או לכאן. הכל בגדר 'אולי'. צריך סייעתא דשמיא בכל תפקיד". יצויין כי בעבר כבר הוצע לח"כ גפני תפקידי שר בממשלה. פעם זה היה שר הכלכלה, ושמו הוזכר גם לתפקיד שר האוצר. את הדברים אמר גפני בראיון לאריה זיסמן ביתד נאמן.

    בתוך כך, העיתונאי יוסי ברגמן ב'בחזית' פרסם אמש כי בסביבת השר ליצמן אמרו לו השבוע שבמידה ויתעקשו בדגל ללכת לפי הסכם מועד א' (על פי ההסכם, התפקיד החשוב מגיע לגפני) "אין כל בעיה לקבל את תפקיד יו"ר וועדת הכספים, ולכבד את החלטת גפני. התיאום ביננו עם גפני מלא, ומה שגפני יחליט נקבל".



    0 תגובות