המאבק בקורונה: המשטרה נערכת לסגר על שכונות בירושלים ובב"ש

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on המאבק בקורונה: המשטרה נערכת לסגר על שכונות בירושלים ובב"ש

    באיזה מקרים רשאי תושב השכונה שתחת סגר לצאת החוצה ומי רשאי להיכנס לשכונה | כל הפרטים

    Police officers close synagogues and handing out fines to ultra orthodox Jews at the Bukharim quarter in Jerusalem, following the government's decisions, in an effort to contain the spread of the coronavirus, April 17, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ??????? ?????? ???? ???? ????? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי החלטת הממשלה, הוארכו ההגבלות על שכונת רמת בית שמש ב' ממחר (שישי) בשעה 6:00, וכן שכונות רוממה, קריית צאנז וקריית בעלזא בירושלים הוכרזו כאזור מוגבל החל מהיום (חמישי) בשעה 23:00.

    המשטרה תפעל ליישום החלטת הממשלה עד לתאריך 3.5.20 בשעה 24:00. תנועת הנכנסים והיוצאים מהאזורים תוגבל על מנת למנוע התפשטות הנגיף.

    ההנחיות הכלליות להתנהלות בתוך הישובים נותרו כפי שהיו עד כה בהתאם להנחיות לריחוק חברתי של משרד הבריאות. על מנת לאכוף את הגבלות התנועה יופעלו מחסומים / עמדות בידוק בדרכי הגישה, מאויישים בשוטרי משטרת ישראל שימנעו תנועה לא חיונית בניגוד לתקנות.

    בנוסף ימשיכו לפעול השוטרים בתוך תחומי העיר על מנת לסייע לתושבים ולאכוף את ההנחיות כדי להבטיח את בריאות התושבים ומניעת התפשטות הנגיף.

    על פי התקנות לשעת חירום  רשאים לצאת מהאזור המוגבל לצורך: קבלת טיפול רפואי שלא ניתן לקבל באזור המוגבל. הליך משפטי שמחייב נכוחות מחוץ לאזור המוגבל. הלוויה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. העברה של קטין שהוריו חיים בנפרד. שוטרים, אנשי צוות רפואי או חיילים תושבי הישוב במסגרת תפקידם.

    בנוסף ניתן לצאת לצורך חיוני אחר כגון עבודה חיונית לאחר קבלת אישור מ- רח"ל – רשות חרום לאומי. פניה לרחל לקבלת אישור מבוצעת בטלפון *104.

    רשאים להיכנס לאזור המוגבל: תושבי האזור המתגוררים בו בדרך קבע. כניסה לצורך אספקת מוצרים ושירותים חיוניים לרבות שירותי חשמל, מים, תקשורת ופסולת. העברה של קטין שהוריו חיים בנפרד. בעלי תפקידים לצורך ביצוע עבודתם של כוחות ההצלה (כב"ה, מד"א, משטרת ישראל, צה"ל), צוותים רפואים ועובדי רפואה, עובדים סוציאלים, עובדי רווחה, עיתונאים נושאי תעודת לשכת העיתונות או איגוד העיתונאים.

    בנוסף ניתן להיכנס לצורך חיוני אחר כגון עבודה חיונית לאחר קבלת אישור מ- רח"ל – רשות חרום לאומי. פניה לרחל לקבלת אישור מבוצעת בטלפון 104 בעברית ובערבית.

    מהמשטרה נמסר: השוטרים פועלים בעיר בית שמש על מנת לסייע לתושבים לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולהבטיח את בריאות התושבים. התושבים נדרשים להקפיד על קיום הנחיות, להימנע ממגע ולשמור מרחק זה מזה, לא להתרחק מהבתים יותר מהמרחק המותר למעט קניית מזון או תרופות, להימנע מכל התקהלות ולהקפיד על לבישת מסכות במרחב הציבורי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא זה פשוט נראה אם חברה שוטרים תקשיבו להם אל תקשיבו אז כאילו אז אם בבקשה מאמי